W ciągu najbliższych trzech miesięcy na rynek polski trafią cztery nowe lub znacznie odmłodzone modele aut.
Pierwszy z nowych modeli to wytwarzany w Tychach Palio Weekend, który
już trafił do sprzedaży. Na luty prezes Gentilini zapowiedział wprowadzenie
do sprzedaży następcy Bravo/Brava czyli Stilo. W marcu natomiast będą dwie
premiery. Pierwsza to Albea, zupełnie nowy model samochodu, który ma być
następcą Sieny. Jest on dłuższy i szerszy od poprzednika. Kolejna
marcowa premiera to nowa wersja Ducato.
Chłonność rynku nowych aut w Polsce w 2002 r., dyrektor handlowy FAP
Jose Ramon Soriano ocenił na 315,5 tys sztuk. Uważa on, że owe zabiegi
przyczynią się do zdobycia przez Fiata 25 proc. polskiego rynku samochodów
i utrzymanie na nim pozycji zdecydowanego lidera.
Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?