Myśl przewodnia kampanii to „Kulturalny i bezpieczny kierowca zachowuje szczególną ostrożność zbliżając się do przejścia dla pieszych, jest partnerem na drodze”. Akcja jest częścią programu profilaktycznego „B&N czyli - B jak bezpieczny i N jak niechroniony. Działania z „zebrą” prowadzone były od 4 września na ternie całego garnizonu mazowieckiego.
Kampania przybierała różne formy. Najczęściej organizowano happeningi w okolicach przejść dla pieszych oraz szkół, podczas których kierowcom wręczano ulotki z przekazem naszej akcji. Dużym powodzeniem cieszyły się również spotkania z policjantami na terenie szkół oraz przedszkoli. Dzieci biorące udział w akcji same przygotowywały transparenty oraz plakaty z wizerunkiem „zebry”, z którymi później wyruszyły w okolice przejść dla pieszych.
Dodatkowo do wszystkich jednostek na terenie garnizonu mazowieckiego trafiło 720 naklejek promujących kampanię, które maja zostać rozdystrybuowane głównie wśród przewoźników świadczących przewóz osób, a w szczególności dzieci. Wizerunkiem naszej „zebry” oklejono blisko 300 pojazdów.
Zobacz także: Hyundai i30 w naszym teście
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?