Gilere Ice

Tadeusz Suchomski
Mimo upływu ponad roku od swej premiery Ice wciąż pozostaje jedynym takim ekstrawaganckim pojazdem.

Jednostka napędowa
Ice wyposażono w dwusuwowy, jednocylindrowy chłodzony powietrzem silnik
o pojemności 49 ccm i mocy 4,1 KM. Jednostka napędowa to znany z innych
modeli nowoczesny Hi-Per-2 z wydechem zaopatrzonym w katalizator. Zużycie
paliwa wynosi około 4 l/100 km.
Zawieszenie hamulca
Przedmie zawieszenie wyposażono w widelec teleskopowy o skoku koła
82 mm. Zawieszenie tyne to wahacz jednoramienny zablokowany z zespołem
napędowym i pojedynczym elementem tłumiąco-resorującym o skoku koła 80
mm. Amortyzator posiada czterostopniowy zakres regulacji napięcia sprężyny.
Precyzyjne dozowanie siły hamowania pozwala na pełną kontrolę nad skuterem.
Z przodu zastosowano hamulec Brembo, który jest efektywny i precyzyjny,
tylny bębnowy jest również wystarczający.
Podsumowanie
Krótka, zwarta sylwetka, wysoko zawieszona rama z potężną centralną
rurą nośną kwalifikuje ten pojazd do grona wyczynowych skuterów.
Jazda tym skuterem ujawnia wybitnie spartański charakter. Krótkie nadwozie
pozbawione zbędnych elementów to podstawa, gdy potrzebna jest zwrotność.
Mocną stroną tego skutera jest przedni reflektor wyposażony w żarówkę halogenową.
Gilere Ice jest jedyny w swoim rodzaju. Jego cena wynosząca 7.600 zł
nie odstrasza. Wyposażenie jest bardzo skromne. Żadnej osłony przed deszczem,
brak schowka na kask, mały zbiornik paliwa, prawie brak miejsca dla pasażera.
Taki jednoślad może zainteresować młodych ludzi lubiących rekreację i sporty
motocyklowe które znajdują coraz więcej amatorów.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty