Giełda samochodowa w Rzeszowie - sprawdź ceny

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie - sprawdź ceny
Giełda samochodowa w Rzeszowie - sprawdź ceny
Udostępnij:
Na 29,8 tys. zł wycenił właściciel podczas wczorajszej giełdy siedmioletnie, grafitowe Audi A6 avant (na zdj.).
Giełda samochodowa w Rzeszowie - sprawdź ceny
Giełda samochodowa w Rzeszowie - sprawdź ceny

Niemieckie kombi miało pod maską 2,5 litrowego diesla dysponującego 163 KM mocy. Z silnikiem współpracowała sześciobiegowa, automatyczna skrzynia Tiptronic. W środku auto oferowało m.in. wysokiej klasy system nagłośnienia Audi Concert, telefon oraz elektrycznie regulowane i pompowane fotele. Do polski samochód przyjechał z Niemiec, a potem przez cały czas był serwisowany w ASO.

Za 12 tys. zł można było kupić z kolei Renault megane cabrio wyprodukowane w 2000 roku. Sprowadzony z Holandii wóz miał m.in. skórzaną tapicerkę i alufelgi. Podobnie jak czarny Saab 9-5 z 2001 roku. Szwedzkie kombi z trzylitrowym dieslem pod maską kosztowało 15 tys. zł. Ze względu na kiepską pogodę wczorajsza giełda podobnie jak kilka ostatnich nie była do końca udana. Na plac wjechało tylko 650 aut.

Średnie ceny samochodów na giełdzie w Rzeszowie:

ALFA ROMEO
156: 11,8 tys. zł (98 r.);

AUDI
80: 9,0 tys. zł (94 r.), 5,5 tys. zł (91 r.); A3: 14,8 tys. zł (98 r.); A4: 27,9 tys. zł (03 r.), 14,5 tys. zł (99 r.), 10,2 tys. zł (95 r.); A6: 79,9 tys. zł (07 r.), 29,8 tys. zł (04 r.), 14,9 tys. zł (01 r.);

BMW
3: 20,9 tys. zł (02 r.), 17,9 tys. zł (98 r.); 5: 20,0 tys. zł (01 r.), 16,5 tys. zł (98 r.);

CHEVROLET
Captiva: 70,0 tys. zł (07 r.);

CITROEN
Saxo: 6,3 tys. zł (99 r.); C3: 14,3 tys. zł (03 r.); Xsara: 10,3 tys. zł (00 r.); C5: 11,0 tys. zł (02 r.); Berlingo: 25,8 tys. zł (07 r.);

DAEWOO
Matiz: 4,9 tys. zł (99 r.); Lanos: 6,9 tys. zł (00 r.), 5,0 tys. zł (98 r.); Leganza: 6,9 tys. zł (98 r.);

FIAT
Cinquecento: 2,7 tys. zł (98 r.), 1,6 tys. zł (97 r.); Seicento: 7,5 tys. zł (04 r.), 6,9 tys. zł (02 r.); Panda: 13,2 tys. zł (04 r.); Punto: 21,5 tys. zł (09 r.), 10,9 tys. zł (01 r.), 3,9 tys. zł (95 r.); Bravo: 3,8 tys. zł (97 r.);

FORD
Fiesta: 10,3 tys. zł (02 r.); Escort: 6,4 tys. zł (99 r.); Fusion: 16,8 tys. zł (03 r.); Focus: 23,9 tys. zł (05 r.), 12,3 tys. zł (02 r.), 8,8 tys. zł (01 r.); C-Max: 22,0 tys. zł (04 r.); Mondeo: 18,8 tys. zł (03 r.), 13,8 tys. zł (01 r.), 7,5 tys. zł (98 r.); Galaxy: 25,9 tys. zł (04 r.); Maverick: 8.8 tys. zł (99 r.);

HONDA
Civic: 25,6 tys. zł (04 r.), 15,0 tys. zł (02 r.), 9,0 tys. zł (99 r.), 8,3 tys. zł (97 r.); Accord: 15,8 tys. zł (01 r.); HR-V: 16,9 tys. zł (00 r.);

HYUNDAI
Accent: 5,0 tys. zł (99 r.); I30: 31,9 tys. zł (08 r.); Coupe: 11,4 tys. zł (02 r.); Santa Fe: 21,0 tys. zł (01 r.);

JEEP
Grand Cherokee: 23,0 tys. zł (99 r.);

KIA
Clarus: 2,3 tys. zł (98 r.); Carnival: 21,0 tys. zł (03 r.);

MAZDA
3/323: 10,6 tys. zł (01 r.), 5,2 tys. zł (94 r.); 6/626: 25,0 tys. zł (05 r.), 21,0 tys. zł (02 r.), 10,0 tys. zł (99 r.);

MERCEDES
A-klasa: 13,0 tys. zł (00 r.), 10,0 tys. zł (99 r.); C-klasa: 31,0 tys. zł (02 r.); E-klasa: 34,9 tys. zł (03 r.), 14,2 tys. zł (98 r.), 8,3 tys. zł (89 r.); S-klasa: 15,9 tys. zł (95 r.); Vaneo: 16,8 tys. zł (02 r.);

MITSUBISHI
Carisma: 8,5 tys. zł (99 r.);

NISSAN
Almera: 16,9 tys. zł (04 r.), 12,5 tys. zł (01 r.); Primera: 25,0 tys. zł (05 r.);

OPEL
Corsa: 29,0 tys. zł (09 r.), 12,0 tys. zł (03 r.), 5,5 tys. zł (97 r.); Tigra: 9,5 tys. zł (98 r.); Astra I: 7,2 tys. zł (99 r.); Astra II: 10,8 tys. zł (99 r.); Astra III: 30,0 tys. zł (07 r.); Vectra: 31,0 tys. zł (06 r.), 28,0 tys. zł (05 r.), 12,2 tys. zł (00 r.); Omega: 11,0 tys. zł (00 r.); Zafira: 37,5 tys. zł (07 r.), 17,4 tys. zł (01 r.); Frontera: 16,5 tys. zł (99 r.);

PEUGEOT
206: 12,0 tys. zł (02 r.); 307: 29,0 tys. zł (06 r.), 17,0 tys. zł (03 r.), 15,0 tys. zł (02 r.); 406: 9,5 tys. zł (98 r.); 407: 25,0 tys. zł (05 r.);

RENAULT
Clio: 8,4 tys. zł (00 r.); Megane: 20,0 tys. zł (06 r.), 7,7 tys. zł (98 r.); Laguna: 20,9 tys. zł (06 r.), 13,9 tys. zł (01 r.); Scenic: 21,7 tys. zł (05 r.), 11,2 tys. zł (00 r.), 8,9 tys. zł (99 r.);

SAAB
9-5: 15,0 tys. zł (01 r.);

SEAT
Ibiza: 25,9 tys. zł (08 r.), 23,8 tys. zł (07 r.), 18,0 tys. zł (06 r.); Cordoba: 25,3 tys. zł (08 r.), 5,5 tys. zł (99 r.); Leon: 23,4 tys. zł (04 r.), 15,0 tys. zł (01 r.);

SKODA
Felicia: 2,7 tys. zł (98 r.); Fabia: 13,2 tys. zł (02 r.); Octavia: 20,0 tys. zł (03 r.), 16,9 tys. zł (00 r.), 11,2 tys. zł (98 r.), 8,3 tys. zł (97 r.);

SUZUKI
Alto: 1,2 tys. zł (96 r.); Swift: 21,0 tys. zł (05 r.);

TOYOTA
Yaris: 16,0 tys. zł (02 r.), 12,7 tys. zł (01 r.); Corolla: 27,5 tys. zł (06 r.), 9,9 tys. zł (00 r.); Avensis: 38,5 tys. zł (06 r.), 13,5 tys. zł (01 r.);

VOLKSWAGEN
Lupo: 9,8 tys. zł (00 r.); Polo: 14,0 tys. zł (03 r.), 13,5 tys. zł (00 r.), 6,9 tys. zł (98 r.), 4,5 tys. zł (96 r.); Golf: 28,5 tys. zł (05 r.), 17,3 tys. zł (02 r.), 14,6 tys. zł (00 r.), 12,9 tys. zł (99 r.), 5,6 tys. zł (94 r.); Golf Plus: 44,8 tys. zł (08 r.); New Beetle: 22,0 tys. zł (02 r.); Bora: 18,7 tys. zł (01 r.), 12,9 tys. zł (99 r.); Passat: 39,5 tys. zł (06 r.), 26,2 tys. zł (04 r.),23,5 tys. zł (03 r.), 19,5 tys. zł (01 r.), 13,9 tys. zł (99 r.), 7,8 tys. zł (96 r.); Touran: 35,0 tys. zł (04 r.);

VOLVO
S40: 15,0 tys. zł (00 r.); V40: 14,5 tys. zł (01 r.).

Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

miejsce #1

Sentech

SENTECH AL 2500 EXPERT

269,00 zł119,00 zł-56%
miejsce #2

Sentech

PROMILER AL 6000 LITE

299,00 zł194,80 zł-35%
miejsce #3

Gtx

GTX Alkomat Elektrochemiczny

399,00 zł269,00 zł-33%
miejsce #4

Certen

Certen Personal White

389,00 zł338,00 zł-13%
miejsce #5

Promiler

PROMILER AL 7000 LITE

238,00 zł229,00 zł
miejsce #6

Bean

AlcoFind AF-35

299,00 zł
Materiały promocyjne partnera

Nowy taryfikator

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie