
„Audi Q2 stworzyliśmy z myślą o młodych klientach” – wyjaśnia Rupert Stadler, prezes zarządu Audi AG. Mierzące 4,19 metra długości Audi Q2 na drodze prezentuje się atletycznie. Klienci mogą dowolnie kształtować wiele detali, a do wyboru mają dwie linie wyposażeniowe. Kolory akcentują zarówno jego wygląd zewnętrzny, jak i wnętrze pojazdu. W stosunku do kierownicy kierowca siedzi głęboko, a obsługa jest intuicyjna.
Audi virtual cockpit i wyświetlacz danych na szybie na wprost wzroku kierowcy dostępne są opcjonalnie. Wachlarz systemów inforozrywki otwiera system nawigacji Audi MMI Navigation plus z funkcją Audi connect. Audi wnosi też nową jakość do tej klasy aut, montując w Q2 systemy wsparcia kierowcy rodem z luksusowych limuzyn. System ochrony bezpieczeństwa pasażerów siedzących z przodu Audi pre sense front może zapobiec zderzeniom z pieszymi i z innymi pojazdami, a korzystający z radaru tempomat z automatyczną regulacją odległości między poruszającymi się pojazdami z funkcją Stop & Go i asystent jazdy w korkach, stanowią wstępny etap do rozwoju systemów autonomicznej jazdy.
Dla najmłodszego członka rodziny Q dostępne są silniki TDI i TFSI – zakres ich mocy sięga od 85 kW (116 KM) do 140 kW (190 KM). Siedmiostopniowa, automatyczna skrzynia biegów S tronic dostępna jest w kombinacji z każdym wariantem silnika, a stały napęd na cztery koła quattro montowany jest w wersjach o mocy powyżej 110 kW (150 KM). Zwrotność zapewnia standardowy, progresywny układ kierowniczy i sportowe podwozie – do wyboru z systemem kontroli amortyzacji – oraz opcjonalny system wyboru dynamiki jazdy Audi drive select. A
Audi Q2 pojawi się na rynku europejskim jesienią 2016 r.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?