Genewa 2016. Premiera Audi Q2

(mm/ip) TVN/x-news
Dla najmłodszego członka rodziny Q dostępne są silniki TDI i TFSI – zakres ich mocy sięga od 85 kW (116 KM) do 140 kW (190 KM). Siedmiostopniowa, automatyczna skrzynia biegów S tronic dostępna jest w kombinacji z każdym wariantem silnika, a stały napęd na cztery koła quattro montowany jest w wersjach o mocy powyżej 110 kW (150 KM) / Fot. Audi
Dla najmłodszego członka rodziny Q dostępne są silniki TDI i TFSI – zakres ich mocy sięga od 85 kW (116 KM) do 140 kW (190 KM). Siedmiostopniowa, automatyczna skrzynia biegów S tronic dostępna jest w kombinacji z każdym wariantem silnika, a stały napęd na cztery koła quattro montowany jest w wersjach o mocy powyżej 110 kW (150 KM) / Fot. Audi
Na salonie samochodowym w Genewie, koncern z Ingolstadt prezentuje kompaktowe Audi Q2 – miejski samochód do użytku codziennego i rekreacyjnego.
Dla najmłodszego członka rodziny Q dostępne są silniki TDI i TFSI – zakres ich mocy sięga od 85 kW (116 KM) do 140 kW (190 KM). Siedmiostopniowa, automatyczna
Dla najmłodszego członka rodziny Q dostępne są silniki TDI i TFSI – zakres ich mocy sięga od 85 kW (116 KM) do 140 kW (190 KM). Siedmiostopniowa, automatyczna skrzynia biegów S tronic dostępna jest w kombinacji z każdym wariantem silnika, a stały napęd na cztery koła quattro montowany jest w wersjach o mocy powyżej 110 kW (150 KM) / Fot. Audi

„Audi Q2 stworzyliśmy z myślą o młodych klientach” – wyjaśnia Rupert Stadler, prezes zarządu Audi AG. Mierzące 4,19 metra długości Audi Q2 na drodze prezentuje się atletycznie. Klienci mogą dowolnie kształtować wiele detali, a do wyboru mają dwie linie wyposażeniowe. Kolory akcentują zarówno jego wygląd zewnętrzny, jak i wnętrze pojazdu. W stosunku do kierownicy kierowca siedzi głęboko, a obsługa jest intuicyjna.

Audi virtual cockpit i wyświetlacz danych na szybie na wprost wzroku kierowcy dostępne są opcjonalnie. Wachlarz systemów inforozrywki otwiera system nawigacji Audi MMI Navigation plus z funkcją Audi connect. Audi wnosi też nową jakość do tej klasy aut, montując w Q2 systemy wsparcia kierowcy rodem z luksusowych limuzyn. System ochrony bezpieczeństwa pasażerów siedzących z przodu Audi pre sense front może zapobiec zderzeniom z pieszymi i z innymi pojazdami, a korzystający z radaru tempomat z automatyczną regulacją odległości między poruszającymi się pojazdami z funkcją Stop & Go i asystent jazdy w korkach, stanowią wstępny etap do rozwoju systemów autonomicznej jazdy.

Dla najmłodszego członka rodziny Q dostępne są silniki TDI i TFSI – zakres ich mocy sięga od 85 kW (116 KM) do 140 kW (190 KM). Siedmiostopniowa, automatyczna skrzynia biegów S tronic dostępna jest w kombinacji z każdym wariantem silnika, a stały napęd na cztery koła quattro montowany jest w wersjach o mocy powyżej 110 kW (150 KM). Zwrotność zapewnia standardowy, progresywny układ kierowniczy i sportowe podwozie – do wyboru z systemem kontroli amortyzacji – oraz opcjonalny system wyboru dynamiki jazdy Audi drive select. A

Audi Q2 pojawi się na rynku europejskim jesienią 2016 r.

Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie