Dział: Części azjatyckie - GeParts poleca japońskie przeguby napędowe URW

Redakcja
Patronat działu: GeParts
Patronat działu: GeParts
Patronat: GeParts. Pierwszy przednionapędowy samochód powstał pod koniec lat dwudziestych ubiegłego wieku. Jednak dopiero w latach sześćdziesiątych i siedemdziesiątych producenci zaczęli masowo stosować niemal we wszystkich segmentach samochodów napęd na koła przednie.
Patronat działu: GeParts
Patronat działu: GeParts

Dział: Części Azjatyckie
Patronat: GeParts

W tamtym czasie debiutowało wiele mniejszych i tańszych aut, do których idealnie pasowało to rozwiązanie. Zaczęto dostrzegać jego zalety, jakimi są między innymi:- większa zdolność kontroli pojazdu przy małych i średnich prędkościach małym obciążeniu pojazdu i ograniczonej przyczepności;- mniejsza masa pojazdu dzięki prostszej i bardziej zwartej budowie układu napędowego;-  niższe koszty produkcji pojazdu.

Renoma – to się liczy
Obecnie do przeniesienia mocy na koła przednionapędowych pojazdów stosuje się przeguby homokinetyczne. Z uwagi na ich zalety, dziś możemy je spotkać we wszystkich przednio-napędówkach oraz w autach 4WD z niezależnym przednim zawieszeniem. Mimo, że ich budowa teoretycznie jest prosta. To muszą one spełniać niełatwe zadanie jakim jest przenoszenie coraz to większych mocy na koła pojazdów przez dziesiątki lub nawet setki tysięcy kilometrów bez żadnej ingerencji.
Trzeba pamiętać, że są to elementy bezobsługowe, a ewentualne serwisowanie polega na sprawdzeniu stanu osłon lub ewentualnej ich wymianie. Na rynku jest wielu producentów przegubów napędowych, jednak niewielu z nich cieszy się taką renomą jak japońska firma MATUI, producent przegubów marki URW.

Dlaczego URW?
Przeguby URW to światowa czołówka, zaś argumentów przemawiających za ich stosowaniem jest wiele. Oto niektóre z nich:

Po 1.
Produkcja zarówno przegubów jak części pomocniczych ( osłony, opaski, smar, zabezpieczenia, nakrętki) odbywa się wyłącznie w Japonii  w macierzystych fabrykach MATSUI lub jest dostarczana przez japońskich kooperantów. Od jakości pozornie nieistotnych części dodatkowych zestawu naprawczego zależy trwałość samego przegubu. Przykładowo większość awarii przegubów spowodowana jest uszkodzeniem osłon.

Po 2.
Korzysta tylko z najwyższej jakości materiałów i nowoczesnej zrobotyzowanej linii produkcyjnej, co jest warunkiem jakości i długowieczności części.

Po 3.
Unikalna obróbka przegubów przez nawęglanie.

Po 4.
MATSUI posiada zaawansowane maszyny do bieżącego testowania swoich produktów.

Po 5.
Każdy produkt nie jest tylko kopią oryginalnej części ale przy jego opracowaniu korzysta się z dokumentacji technicznej dostarczonej przez producenta oryginału.

Po 6.
MATSUI dostarcza swoje wyroby bezpośrednio dla japońskich producentów samochodów.

Po 7.
Firma posiada certyfikaty jakości ISO 9001 i ISO 14001.

URW w ofercie GeParts
Firma GeParts posiada szeroki asortyment przegubów w swojej ofercie. Ponad dwieście referencji URW do japońskich aut osobowych i terenowych i jest wciąż rozwijana o nowe indeksy.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty