W ciągu trzech dni testowych, kierowcy Hyundaia pokonali łącznie 550 kilometrów i jak poinformowano, auto nie sprawiało żadnych problemów. Inżynierowie oraz mechanicy skupili największą uwagę na dopracowaniu 1.6-litrowej, turbodoładowanej jednostce napędowej.
Konstrukcja i20 WRC powstała dzięki współpracy koreańskiego i niemieckiego centrum badań i rozwoju Hyundaia. Ostatnie próby odbyły się wyłącznie na nawierzchni asfaltowej, jednak do czasu debiutu, auto pokona próbne odcinki specjalne na wszystkich rodzajach podłoża, jakie są spotykane w kalendarzu MŚ.
Wciąż nie znamy nazwisk kierowców, a także daty oficjalnego debiutu rajdowego i20 w rundzie MŚ. Najprawdopodobniej jednak, auto zobaczymy po raz pierwszy podczas otwierającego kolejny sezon rajdu Monte Carlo.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?