Audi RS 4 kombi i kabriolet

(mp)
Latem tego roku Audi wprowadzi na rynki europejskie model RS 4 kombi i kabriolet. Obecnie oferowany jest tylko sedan.
Fot. Audi
Fot. Audi

 

Audi RS 4 kombi (Avant) w porównaniu ze standardową wersją ma inne zderzaki, nadkola i progi. Założono też dodatkowe spojlery poprawiające aerodynamikę pojazdu, większe obręcze kół z lekkich stopów i dwie chromowane końcówki układu wydechowego. Zmodernizowano również

Fot. Audi
Fot. Audi

wnętrze nadając mu sportowy charakter dzięki aluminiowym elementom. Lepsze własności jezdne zapewnia zmodyfikowane zawieszenie. Zostało ono obniżone o 3 cm, a elementom tłumiącym nadano bardziej sztywną charakterystykę. 

 

Podobne zmiany dotyczą wersji Cabriolet, którą mogą

Fot. Audi
Fot. Audi

podróżować cztery osoby. Dach pojazdu składa się i rozkłada w trakcie postoju lub przy szybkości do 30 km/h. Zajmuje to 21 sekund.

Fot. Audi
Fot. Audi

 

Napęd w Audi RS 4 przekazywany jest w sposób stały na wszystkie koła. W standardowych warunkach moment obrotowy rozdzielany jest w stosunku 40:60 na przednią i tylną oś.

Fot. Audi
Fot. Audi

 

Tak jak RS 4 sedan także kombi i kabriolet wyposażone są w widlasty, 8-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności 4,2 l rozwijający moc 420 KM. Jednostka napędowa ma układ bezpośredniego wtrysku paliwa.

Oba samochody rozpędzają się od 0 do 100 km/h w 4,9 sekundy. Kombi osiąga 200 km/h po 16,9 sekundy, a kabriolet po 17,5 sekundy. Prędkość maksymalna aut, ograniczona elektronicznie, wynosi 250 km/h.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Policja podsumowała majówkę na polskich drogach

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty