Nazwa „Touring” odnosi się do wariantu wyposażeniowego Porsche 911 Carrera RS z roku modelowego 1973. Już wtedy kluczową rolę odgrywały purystyczny design 911 oraz klasyczne wykończenie kabiny. Nowe 911 GT3 z pakietem Touring reinterpretuje i modyfikuje tę koncepcję.
Pomijając pakiet Clubsport oraz elementy wykończenia z Alcantary, 911 GT3 z pakietem Touring dostępne jest z praktycznie wszystkimi opcjami oferowanymi przez Porsche. Ich lista obejmuje m.in. pełną gamę odcieni lakieru i obręczy kół, ceramiczny układ hamulcowy PCCB, system unoszenia przedniej osi, reflektory LED, wszystkie warianty foteli, pakiet Sport Chrono oraz systemy nagłośnienia.
Zobacz także: Ateca - testujemy crossovera Seata
Jak sprawdza się Hyundai i30?
Nierzucające się w oczy nadwozie kryje rozwiązania wprost ze świata motorsportu: 4-litrowy, wolnossący silnik z wyścigowej odmiany osiąga moc 500 KM oraz 460 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Przy optymalnej zmianie biegów 911 GT3 z pakietem Touring rozpędza się od 0 do 100 km/h w 3,9 s, a jego prędkość maksymalna wynosi 316 km/h.
Poza systemem Porsche Communication Management (PCM) z modułem nawigacji i informacjami o ruchu w czasie rzeczywistym standardowe wyposażenie wszystkich 911 GT3 obejmuje moduł Connect Plus z aplikacją Porsche Track Precision. Pozwala ona kierowcy wyświetlać, rejestrować i analizować szczegółowe dane przejazdów na ekranie smartfona.
911 GT3 z pakietem Touring można już zamawiać. Model kosztuje – podobnie jak 911 GT3 – 788 960 zł z VAT.
Piknik motocyklowy w Zduńskiej Woli
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?