Zgodnie z nową strategią koncernu, Peugeot będzie wytwarzał tradycyjne pojazdy skierowane do konserwatywnych klientów. Z kolei Citroen skupi się na produkcji dwóch odrębnych linii modelowych: C oraz DS. Pojazdy należące do pierwszej z nich będą wyróżniały się przede wszystkim niską ceną, zaś auta sygnowane logo "DS" mają odznaczać się luksusowym wyposażeniem i atrakcyjną stylistyką.
Pierwszym z "tanich Citroenów" jest model C-Elysee. W przyszłości, dołączy do niego również kolejna generacja C4 Picasso, której zapowiedź stanowił prototyp o nazwie Technospace, zaprezentowany na ostatnich targach w Genewie.
Szef PSA, Philippe Varin, argumentuje zmianę strategii faktem, iż "obie marki są zbyt blisko siebie, odbierając sobie wzajemnie klientów".
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?