Zmiana strategii koncernu PSA

(pp)
Fot. Citroen
Fot. Citroen
Chcąc zwiększyć sprzedaż swoich aut, koncern PSA podjął decyzję o zróżnicowaniu oferty Peugeota oraz Citroena.
Fot. Citroen
Fot. Citroen

Zgodnie z nową strategią koncernu, Peugeot będzie wytwarzał tradycyjne pojazdy skierowane do konserwatywnych klientów. Z kolei Citroen skupi się na produkcji dwóch odrębnych linii modelowych: C oraz DS. Pojazdy należące do pierwszej z nich będą wyróżniały się przede wszystkim niską ceną, zaś auta sygnowane logo "DS" mają odznaczać się luksusowym wyposażeniem i atrakcyjną stylistyką.

Pierwszym z  "tanich Citroenów" jest model C-Elysee. W przyszłości, dołączy do niego również kolejna generacja C4 Picasso, której zapowiedź stanowił prototyp o nazwie Technospace, zaprezentowany na ostatnich targach w Genewie.

Szef PSA, Philippe Varin, argumentuje zmianę strategii faktem, iż "obie marki są zbyt blisko siebie, odbierając sobie wzajemnie klientów".

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty