Z salonu Chevroleta prosto na wakacje

(ip)
Spark jest najpopularniejszym modelem w swoim segmencie w Polsce, Fot: Chevrolet
Spark jest najpopularniejszym modelem w swoim segmencie w Polsce, Fot: Chevrolet
Od początku 2012 roku Chevrolet sprzedał w Polsce 7 121 samochodów. Jest to rezultat aż o 70% wyższy niż w analogicznym okresie 2011 roku, kiedy sprzedało się 4 191 nowych Chevroletów.

Najchętniej kupowanym modelem Chevroleta od stycznia niezmiennie było miejskie Aveo – łącznie Nowe Aveo i Aveo Classic

Spark jest najpopularniejszym modelem w swoim segmencie w Polsce, Fot: Chevrolet
Spark jest najpopularniejszym modelem w swoim segmencie w Polsce, Fot: Chevrolet

znalazły 3 187 nabywców, czyli o 43% więcej niż w okresie styczeń-lipiec 2011 roku (2 228 sztuk). Drugim najpopularniejszym Chevroletem w Polsce w ostatnich siedmiu miesiącach był Spark, który został sprzedany w liczbie 1 344 egzemplarzy, czyli o 67% większej niż w pierwszych siedmiu miesiącach 2011 r. (806 sztuk). Na trzecim miejscu podium, zaraz za Sparkiem, uplasował się model Cruze, który od początku tego roku znalazł 1 329 nabywców, czyli o 121% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (601 sprzedanych egzemplarzy).

W lipcu sprzedano w Polsce 655 nowe Chevrolety, czyli o 38% więcej niż w tym samym miesiącu rok wcześniej, kiedy Chevrolet Poland odnotował sprzedaż 475 samochodów. Również w lipcu Aveo zajęło pierwsze miejsce na liście najchętniej kupowanych modeli ze złotym logo (258 egzemplarzy), ale modele na drugim i trzecim miejscu tej listy zamieniły się kolejnością – kompaktowy Cruze został sprzedany w liczbie 160 egzemplarzy, wyprzedzając model Spark, który znalazł w lipcu 115 nabywców.

Dla klientów kupujących nowe samochody, poza atrakcyjną stylistyką, wysoką jakością oraz osiągami, bardzo ważna jest też cena, jaką właściciel auta otrzymuje w momencie jego odsprzedaży. Również w tym wypadku nabywcy nowych Chevroletów mają powody do zadowolenia. Potwierdzają to dane o realnych cenach transakcyjnych odsprzedaży takich modeli jak przykładowo Spark, nowe Aveo, Cruze czy Orlando. Zgodnie z posiadanymi danymi z rynku* w zawartych transakcjach uzyskiwano, w zależności od modelu, ceny od 7 do aż 26% wyższe od tych podawanych w zestawieniach wartości rezydualnych. Przykładowo, faktyczna uzyskana cena odsprzedaży Sparka była od 8 do 10% wyższa od podawanej przez powszechnie stosowane tabele wycen samochodów. Różnice w przypadku nowego Aveo, Cruze’a i Orlando są jeszcze wyższe i wynoszą odpowiednio 10-19%, 26% i 14-18%. Wzrastającą wartość odsprzedaży modeli marki Chevrolet potwierdza także bardzo wysokie, 3 miejsce Chevroleta Aveo w rankingu samochodów miejskich o najmniejszej utracie wartości po 5 latach użytkowania samochodu. Uzyskany wynik – 58% – stawia go w ścisłej czołówce rynkowej segmentu aut miejskich.**

* Dane na podstawie transakcji sprzedaży samochodów używanych zawartych przez autoryzowane salony sprzedaży

**Dane wg rankingu magazynu Auto Moto nr 8/2012 (195)

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty