Z Mitsubishi do Opla. Adam Męciński dyrektorem marki Opel w Polsce

Mariusz Michalak
Fot. Opel
Fot. Opel
Z dniem 1 marca 2020 roku Adam Męciński obejmuje stanowisko dyrektora marki Opel w Polsce. Na nowym stanowisku będzie on odpowiedzialny za całość działań marki Opel na polskim rynku, podlegając bezpośrednio Roberto Matteucciemu, dyrektorowi generalnemu marek Peugeot, Citroën, DS, Opel i Free2Move w Polsce.

Adam Męciński jest absolwentem Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Koźmińskiego w Warszawie. Posiada ponad 18-letnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej. Karierę zawodową rozpoczął w dziale Sprzedaży i Logistyki firmy Mitsubishi Motors Polska. Następnie w trakcie swojej kariery w tej firmie zajmował różne stanowiska kierownicze związane ze sprzedażą i marketingiem.

Od maja 2015 roku do stycznia 2020 roku pełnił funkcję dyrektora sprzedaży i członka Komitetu Doradczego Zarządu. Następnie jako pierwszy nie Japończyk został powołany na stanowisko dyrektora generalnego Mitsubishi Motors w Polsce.

„Nowe ekscytujące premiery w 2021 roku, takie jak nowa Mokka i następna generacja Astry. Ofensywa elektryczna w pełnym rozkwicie. Już oferowane bestsellerowe i nagradzane modele, takie jak Corsa-e (AUTOBEST „Best Buy Car of Europe 2020”, „Złota Kierownica 2020”) i nowy Vivaro-e (IVOTY – Międzynarodowy Van Roku 2021). Opel posiada wszystkie składniki niezbędne do osiągnięcia sukcesu i ma dobrą pozycję do przeprowadzenia ofensywy rynkowej. Cieszę się na współpracę z Adamem. Jestem przekonany, że dzięki jego doświadczeniu będziemy w stanie w pełni wykorzystać potencjał Opla na polskim rynku”.

Zobacz także: Nissan Qashqai w nowej odsłonie

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty