Rok 2012 był dla Audi w Polsce rokiem bardzo korzystnym. Klienci kupili i zarejestrowali tu 5 111 samochodów, o 23,54 procent
więcej niż w roku poprzednim. Tym samym, marka zwiększyła swój udział w rynku do 1,91 procenta. To najlepszy wynik od początku istnienia zorganizowanych struktur importerskich Audi w Polsce. Auta z czterema ringami są w tej chwili na drugim, jeśli chodzi o rejestracje, miejscu w segmencie premium w Polsce, z udziałem rzędu 22,59 procent.
Niewątpliwie, tak dobry wynik sprzedaży to w dużej mierze zasługa dwóch nowych modeli: Audi A3 i Audi A4, które na polskim rynku pojawiły się w 2012 roku.
Umocnienie się pozycji marki Audi na polskim rynku, to także zasługa intensywnie rozbudowującej się sieci dealerskiej marki. W najbliższych miesiącach będą uruchamiane następne placówki.
W roku 2013 Audi planuje dalsze zwiększanie sprzedaży i udziałów w polskim rynku. Rozwijać się będzie sieć dealerska i oferowane w niej programy sprzedażowe. Do umocnienia pozycji rynkowej przyczynią się także nowe modele wprowadzane na rynek w tym roku.
Swoją polską premierę w 2013 roku będą miały m.in. już w lutym Audi A3 Sportback, a w późniejszych miesiącach także Audi A3 Limuzyna, Audi RS7, Audi RSQ3, Audi RS6 Avant, Audi SQ5, Audi RS5 Cabriolet, Audi S3 i Audi S3 Sportback.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?