Reklama jest dźwignią handlu, a możliwość pochwalenia się wyróżnieniami, nagrodami i czołowymi miejscami w rankingach stanowi jej element.

Samochody firmy Hyundai zajęły pierwsze miejsca w dorocznym badaniu jakości Total Quality Study 2005 przeprowadzonym przez amerykańską firmę Strategic Vision. Tucson zwyciężył w segmencie pojazdów rekreacyjno-terenowych. Accent wraz z Fordem Focusem i Mazdą 3 okazał

się najlepszy wśród samochodów określanych w USA jako małe.
Badanie wykazało, że 73,6 proc. właścicieli samochodów Hyundai nie zgłosiło żadnych usterek, co jest wynikiem przewyższającym nieco średnią rynkową wynoszącą 73,4 proc.
Badanie Total Quality Study objęło 40 tys. nabywców nowych samochodów, którzy kupili auto w okresie październik - listopad 2004. Kierowcy odpowiedzieli na szereg pytań związanych z procesem zakupu, użytkowaniem i prowadzeniem aut.
Rajd Pojazdów Zabytkowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?