Do 2022 roku liczba samochodów Grupy Volkswagen wyposażonych w taką technologię może wynieść nawet siedem milionów. Proces wdrażania do produkcji silników z filtrem cząstek stałych benzyny rozpocznie się w czerwcu 2017 roku wraz z uruchomieniem produkcji 1.4-litrowego silnika TSI – przeznaczonego do napędu nowego Volkswagena Tiguana – oraz dwulitrowej jednostki napędowej TFSI do Audi A5.
Rozwiązanie to będzie stosowane w kolejnych generacjach silników i w następnych modelach.
Filtr cząstek stałych do silników Diesla jest sprawdzonym rozwiązaniem, które stosuje się od dawna. Koncern zaznacza, że filtr cząstek benzyny pozwoli zmniejszyć emisję cząstek stałych w silnikach benzynowych z bezpośrednim wtryskiem paliwa nawet o 90 procent.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?