Tony Parker, postrzegany za granicą jako symbol „French Touch”, jest również ucieleśnieniem sukcesu, waleczności i elegancji.
Renault nie mogło znaleźć lepszego ambasadora do reprezentowania nowego Renault Koleos na świecie.
Renault Koleos jest autem, potwierdzającym umiejętności Renault w zakresie konstruowania SUV-ów na rynkach całego świata. Tony Parker oświadczył: Chciałbym przyczynić się do zwiększenia popularności i budowania wizerunku Renault na świecie. Wzbudzenie w każdym chęci wypróbowania Renault Koleos byłoby dla mnie pięknym sukcesem naszej współpracy. Jestem dumny ze związania się z Renault, z którym łączą mnie wspólne wartości, zwłaszcza takie, jak prostota i bliskość oraz poczucie odpowiedzialności względem wszystkich klientów. Tony Parker, miłośnik samochodów, zwłaszcza aut sportowych, wspiera również zaangażowanie Renault w rozwój samochodów elektrycznych. Jest to przyszłość motoryzacji – dodaje.
Tony Parker będzie od września 2013 roku twarzą kampanii reklamowej Nowego Renault Koleos na świecie. Współpraca ta, ogłoszona podczas Salonu Samochodowego w Chengdu w Chinach, będzie w ciągu następnych dwóch lat obfitowała w liczne akcje na poszczególnych rynkach zbytu Renault. Będzie również obejmowała wsparcie ze strony Renault dla „Tony Parker Camps”, staży umożliwiających młodzieży doskonalenie swoich umiejętności i bezpośredni kontakt z ich idolem, który nie odcina się od swoich korzeni. Renault będzie również patronowało akcji „Par coeur Gala”, której celem jest zbieranie funduszy na rzecz różnych stowarzyszeń prowadzących działalność charytatywną.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?