Ten model to hit. Już ponad 1,5 miliona sprzedanych egzemplarzy

Mariusz Michalak
Mariusz Michalak
Podstawowy, 122-konny układ hybrydowy z silnikiem 1.8 wyróżnia się niskim zużyciem paliwa na poziomie od 4,8 l/100 km.
Podstawowy, 122-konny układ hybrydowy z silnikiem 1.8 wyróżnia się niskim zużyciem paliwa na poziomie od 4,8 l/100 km. Toyota
W ciągu 6 lat obecności Toyoty C-HR na rynku klienci na całym świecie kupili 1 591 000 egzemplarzy. Wraz z tym modelem Toyota zadebiutowała w segmencie C-SUV w Europie. Samochód odniósł sukces także na pozostałych światowych rynkach.

Sprzedaż Toyoty C-HR rozpoczęła się pod koniec grudnia 2016 roku najpierw w Japonii, a na początku 2017 roku w Europie i innych regionach. Na europejskim rynku łącznie kupiono do tej pory 764 800 egzemplarzy, zaś w Polsce ponad 59 500 aut, w tym 49 000 hybryd.

Toyota C-HR została zaprojektowana specjalnie z myślą o europejskim rynku, w ramach ścisłej współpracy zespołów z Japonii i Europy. Za stylistykę odpowiadało studio Toyoty ED2 we Francji, które współpracowało z ośrodkami projektowymi Toyoty na całym świecie, aby zapewnić autu globalny sukces.

Podstawowy, 122-konny układ hybrydowy z silnikiem 1.8 wyróżnia się niskim zużyciem paliwa na poziomie od 4,8 l/100 km. Napęd hybrydowy z silnikiem 2.0 o łącznej mocy 184 KM rozpędza auto od 0 do 100 km/h w 8,2 s, a jego średnie zużycie paliwa wynosi od 5,3 l/100 km. Obie odmiany napędowe poruszają się w mieście na samym silniku elektrycznym przez ponad 70% czasu jazdy i w standardzie są wyposażone w automatyczną przekładnię.

Toyota C-HR. Bogate standardowe wyposażenie i wersja GR SPORT

W Polsce Toyota C-HR jest oferowana w czterech wersjach: Comfort, Style, Executive i GR SPORT, z bogatym wyposażeniem w standardzie. W podstawowej wersji Comfort znajdziemy m.in. komplet systemów bezpieczeństwa Toyota Safety Sense generacji 2.5, system multimedialny Toyota Touch® 2 z 8-calowym ekranem dotykowym, systemami Android Auto™ i Apple CarPlay® oraz kamerą cofania, światła do jazdy dziennej LED, światła przeciwmgielne, automatyczną klimatyzację dwustrefową czy 17-calowe felgi aluminiowe.

Toyota C-HR w najbogatszej wersji wpisuje się w linię modelową GR SPORT, inspirowaną sportowymi samochodami TOYOTA GAZOO Racing. Wyróżnia ją przeprojektowane zawieszenie i układ kierowniczy, które jeszcze lepiej wykorzystują potencjał sztywnej konstrukcji TNGA. Pod względem stylistyki Toyota C-HR GR SPORT zwraca uwagę specjalnie zaprojektowanym przednim pasem z przyciemnionym wnętrzem kloszy lamp, grillem w kolorze ciemnego chromu oraz sportowym przednim spojlerem. Wersję tę można rozpoznać także po dwukolorowym nadwoziu i 19-calowych felgach aluminiowych GR SPORT z bardziej przyczepnymi oponami Continental Premium Contact 6. Dzięki niewielkiej masie opony Continental nie zwiększają zużycia paliwa mimo dużej średnicy kół. We wnętrzu deska rozdzielcza została wykończona listwą dekoracyjną w kolorze Platinium Pearl, a na skórzanej tapicerce Black Alcantara dodano przeszycia czerwoną i szarą nicią, które nawiązują do kolorystyki TOYOTA GAZOO Racing.

Toyota C-HR jest dostępna w 16 wariantach kolorystycznych nadwozia, w tym 7 dwukolorowych kompozycjach, które można dodatkowo urozmaicić kolorowymi nakładkami na lusterka, dolną część drzwi i obramowaniem świateł przeciwmgielnych, dostępnymi dla wszystkich wersji.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty