5 z 34
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Nasze długodystansowe Renault Megane E-Tech odebraliśmy...
fot. Kamil Rogala

Renault Megane E-Tech 60 kWh 218 KM. Eksploatacja zimą i wiosną, wady i zalety. Test długodystansowy cz.2

Renault Megane E-Tech 60 kWh 218 KM. Eksploatacja zimą i wiosną, wady i zalety. Test długodystansowy cz.2

Nasze długodystansowe Renault Megane E-Tech odebraliśmy ponad dwa miesiące temu i zdążyliśmy sprawdzić je w naprawdę różnych warunkach – od ataku zimy i przy bardzo niskich, porannych temperaturach, po podróże w czasie pierwszych, wiosennych upałów. Jak zmieniała się wydajność napędu w tak zróżnicowanych warunkach? Co nam się w tym aucie podoba, a co chcielibyśmy zmienić?

Zobacz również

Kolejny Hiszpan odchodzi z Wisły

Kolejny Hiszpan odchodzi z Wisły

Moda przeplatana muzyką w Wodzisławiu Śl. Piękne kreacje, śliczne modelki

Moda przeplatana muzyką w Wodzisławiu Śl. Piękne kreacje, śliczne modelki

Polecamy

Rajdowe MŚ. Ta marka aut planuje wrócić na rajdowe trasy

Rajdowe MŚ. Ta marka aut planuje wrócić na rajdowe trasy

Kontrola drogowa. Złamał przepisy, bo tak kazała mu nawigacja

Kontrola drogowa. Złamał przepisy, bo tak kazała mu nawigacja

Ceny paliw. Po ile benzyna i olej napędowy 31 maja 2024 roku?

Ceny paliw. Po ile benzyna i olej napędowy 31 maja 2024 roku?