4 z 34
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Nasze długodystansowe Renault Megane E-Tech odebraliśmy...
fot. Kamil Rogala

Renault Megane E-Tech 60 kWh 218 KM. Eksploatacja zimą i wiosną, wady i zalety. Test długodystansowy cz.2

Renault Megane E-Tech 60 kWh 218 KM. Eksploatacja zimą i wiosną, wady i zalety. Test długodystansowy cz.2

Nasze długodystansowe Renault Megane E-Tech odebraliśmy ponad dwa miesiące temu i zdążyliśmy sprawdzić je w naprawdę różnych warunkach – od ataku zimy i przy bardzo niskich, porannych temperaturach, po podróże w czasie pierwszych, wiosennych upałów. Jak zmieniała się wydajność napędu w tak zróżnicowanych warunkach? Co nam się w tym aucie podoba, a co chcielibyśmy zmienić?

Zobacz również

Nowy punkt widokowy z imponującą panoramą Gdańska

Nowy punkt widokowy z imponującą panoramą Gdańska

Kaczyński na Podlasiu: Zmiana ugrupowania po wyborach, to oszukiwanie obywateli

Kaczyński na Podlasiu: Zmiana ugrupowania po wyborach, to oszukiwanie obywateli

Polecamy

Gran Turismo 7. Pierwszy model Skody w popularnej grze wyścigowej

Gran Turismo 7. Pierwszy model Skody w popularnej grze wyścigowej

94-letni Sobiesław Zasada pojedzie z Krakowa do Monte Cassino. Maluchem

94-letni Sobiesław Zasada pojedzie z Krakowa do Monte Cassino. Maluchem

Awaria mechanizmu różnicowego auta. Te objawy powinny zaniepokoić kierowcę

Awaria mechanizmu różnicowego auta. Te objawy powinny zaniepokoić kierowcę