Przewody zapłonowe „Janmor”

Sebastian Troczyński
Firma „Janmor” produkuje przewody zapłonowe praktycznie we wszystkich wersjach surowcowych (także z rdzeniem ferrytowym).

Ponieważ wiemy, jakie zalety i wady mają wszystkie te technologie uważamy, że najistotniejszymi elementami w każdym przewodzie zapłonowym są izolacja oraz osłony.

Produkty "Janmora" są praktycznie wierną kopią wiązki oryginalnej i doskonale sprawdzają się od lat nie tylko na polskim aftermarkecie. Silikonowy kabel i osłony powodują, że przewody te są
elastyczne w najniższych temperaturach (tabelka) oraz zachowują swoje parametry również w ekstremalnie wysokich temperaturach.

Przewód silikonowy z rdzeniem węglowym w oplocie silikonowym

Ten przewód to tzw. "triple supersilicone", czyli przewód składający się z trzech warstw silikonu, dodatkowo wzmocniony taśmą nylonową. Taśma pozwala na zachowanie elastyczności przewody i zarazem zapewnia najwyższą odporność na rozrywanie. Przewody z rdzeniem węglowym są stosowane przez największe koncerny samochodowe, począwszy od

Przewody zapłonowe „Janmor”

japońskich i amerykańskich, a skończywszy na europejskich. Różnią się one jedynie średnicą, ale budowa wewnętrzna pozostaje ta sama.

Przewód silikonowy z rdzeniem miedzianym

Jest to technologia stosowana przez czołowych producentów niemieckich. Przewód ten ma 2 warstwy silikonowe, które skutecznie chronią rdzeń i końcówki przewodów przed działaniem czynników zewnętrznych.

W procesie produkcji "Janmor" kieruje się zasadą, że przewód jest wart tyle, i ile jego najsłabsze ogniwo. Dlatego firma stosuje dodatkowe komponenty i surowce najlepszej jakości, a najnowocześniejsze urządzenia dają pewność, że przewody wykonane są z niezwykła precyzją.

Przewody zapłonowe „Janmor”

Przewód silikonowy z rdzeniem węglowym

1. Silikonowa osłona zewnętrzna

2. Taśma nylonowa

3. Silikonowa izolacja wewnętrzna

4. Rdzeń węglowy w oplocie silikonowym)

Przewód silikonowy z rdzeniem miedzianym
Przewody zapłonowe „Janmor”

1. Silikonowa osłona zewnętrzna

2. Taśma nylonowa

3. Silikonowa izolacja wewnętrzna

4. Rdzeń miedziany

Przewody zapłonowe „Janmor”

.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kraków: testy miniautobusu elektrycznego PEV6 marki King Long

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty