Przejęcie 50 proc. udziałów w polskiej fabryce przez "silnikowy" oddział Fiata ma zaowocować uruchomieniem produkcji małego, 2-cylindrowego silnika benzynowego o pojemności 0,9 litra. General Motors nadal będzie współwłaścicielem technologii stosowanych w dieslach typu Multijet.
Obecnie dieslowskie silniki z bielskiej fabryki stosowane są w najoszczędniejszych wersjach samochodów koncernu Fiata - Punto, Panda, 500, Idea i Doblo a także w Alfie Romeo MiTo oraz Lancii Ypsilon i Musa. General Motors montuje je w Astrze, Corsie, Merivie oraz Agili.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?