Lepszej dynamice i komfortowi jazdy sprzyjać ma technologia Symmetrical AWD (symetryczny stały napęd wszystkich kół), wsparta użyciem poziomych, przeciwsobnych silników.
Auto ma się stać bardziej ekonomiczne m.in. dzięki zastosowaniu nowej automatycznej bezstopniowej skrzyni biegów Lineartronic (CVT) oraz wysokoprężnemu silnikowi Bokser (Subaru Boxer Diesel). Nowa przekładnia umożliwia, także ręczną zmianę biegów, przy pomocy łopatek umieszczonych przy kierownicy.
Subaru pojawi się na rynku z dwoma wersjami nadwozia: sedan i kombi. Każda z nich występuje w trzech odmianach: 2.0i z czterocylindrowym silnikiem Boxer 2.0 DOHC (dwa wałki rozrządu w głowicy), 2.5i z czterocylindrowym silnikiem Boxer 2.5 SOHC (jeden wałek rozrządu w głowicy), 2.0D z czterocylindrowym silnikiem wysokoprężnym Boxer 2.0 DOHC turbo.
Wszystkie odmiany silnikowe z wyjątkiem wersji benzynowej turbo, spełniają normę czystości spalin Euro 5.
Ceny nowej generacji Subaru Legacy na polskim rynku rozpoczynają się od 27 900 euro (są to wstępne ceny). Za wersję nadwoziową kombi zapłacimy, co najmniej 28 900 euro.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?