Pod maską Cayenne GTS pracuje 4,8-litrowy, ośmiocylindrowy silnik w układzie V o mocy 420 KM, którego budowa bazuje na
silniku Cayenne S. Za przeniesienie napędu odpowiedzialna jest ośmiobiegowa przekładnia Tiptronic S ze zintegrowaną funkcją Auto-Start-Stop. Samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,7 sekundy, po 13,3 sekundach osiąga 160 km/h. Prędkość maksymalna auta wynosi 261 km/h. Producent deklaruje, iż GTS zadowoli się średnio 10,7 litra na 100 kilometrów. Nad prawidłowym zachowaniem na drodze czuwa sztywne zawieszenie z systemem Porsche Active Suspension Management (PASM). Dodatkowo, dynamiczny charakter tego modelu potęguje nadwozie obniżone o 24 milimetry w stosunku do Cayenne S. Całość dopełniają czarne ramy i listwy z połyskiem, wyprofilowane osłony progów i
poszerzone nadkola oraz charakterystyczny spoiler dachowy z podwójnym profilem skrzydła.
Porsche pokaże też kabriolet 911 Carrera i nowego Boxstera. Oba modele to auta sportowe zaprojektowane z finezją – lżejsze, o bardziej sportowym charakterze, mniejszym zużyciu paliwa i większym komforcie użytkowania.
Podczas targów, na stoisku Porsche w hali 3 prezentować się będzie osobno również lipska fabryka koncernu. Specjaliści ujawnią interesujące szczegóły dotyczące produkcji aut, opowiedzą o programach przystosowywania konstrukcji do zaostrzających się wymagań klientów oraz najnowszych ofertach pracy i planach rozwoju fabryki.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?