Transformacja Murano z pięciodrzwiowego SUV-a do dwudrzwiowego kabrioletu nie oznacza jedynie pozbycia się dachu pojazdu. Priorytetem było nadanie autu nowej sylwetki. Samochód otrzymał o blisko 20 cm dłuższe drzwi, zlikwidowano środkowy słupek, wzmacniając tym samym przedni słupek oraz wprowadzając pałąki przeciwkapotażowe. Całkowicie zmienił się również tył Nissana, w którym elektrycznie chowany jest materiałowy dach. Nieznacznie pogorszył się współczynnik oporu powietrza Cx=0,39 (w standardowym Murano Cx=0,37).
W luksusowo wykończonej kabinie z boghatym wyposażeniem (Murano CrossCabriolet będzie oferowany w jednej wersji wyposażenia) przewidziano miejsce dla 4 osób. Z zamkniętym dachem jest także do dyspozycji bagażnik o pojemności 350 l, który po otwarciu dachu zmniejsza się do 215 l.
Pod maską tego oryginalnego pojazdu będzie pracował 3,5-litrowy, 24-zaworowy benzynowy silnik DOHC V6 o mocy 265 KM i momencie obrotowym wynoszącym 336 Nm. Napęd na obie osie będzie przekazywany poprzez bezstopniową przekładnię Stronic CVT drugiej generacji.
Rozpoczęcie sprzedaży Nissana Murano CrossCabriolet w USA przewidziane jest na początek 2011 roku. Aktualnie nie ma planów wprowadzenia tego modelu na rynki europejskie.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?