Zestawienie "Top 100 Most Valuable Global Brands 2014" obejmuje 100 najbardziej wartościowych marek na świecie. W ujęciu
całościowym ponownie zwyciężył internetowy gigant Google. Jednak wśród producentów samochodów, pierwsze miejsce zajęła Toyota. To już 9. edycja tego rankingu i zarazem siódme zwycięstwo Toyoty.
Eksperci z instytutu Millward Brown oceniali wartość marki na podstawie przychodów firmy, wartości całej spółki, a także opinii 150 000 osób, które oceniały stosunek do najbardziej znanych marek świata. Poza Toyotą, w ścisłej czołówce znalazły się również takie marki, jak BMW (25,7 mld dol.), Mercedes (21,5 mld dol.) oraz Honda (14,1 mld dol.). Jedynym producentem z pierwszej dziesiątki, którego wartość w stosunku do roku 2013 spadła, był Volkswagen.
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?