Nowa Mazda CX-60 została zbudowana na modularnej platformie Skyactiv Multi-Solution Scalable Architecture zaprojektowanej z myślą o większych SUV-ach i limuzynach. Ma długość 4,75 m, szerokość 1,89 m i wysokość 1,68 m przy rozstawie osi 2,87 m.
Nowa Mazda CX-60 wkracza na europejski rynek z napędem pełnej hybrydy z ładowaniem akumulatora trakcyjnego ze źródeł zewnętrznych, który łączy czterocylindrowy silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa Skyactiv-G o pojemności 2,5 litra z silnikiem elektrycznym o mocy 100 kW i akumulatorem o pojemności 17,8 kWh.

Nowa Mazda CX-60 wkracza na europejski rynek pojazdów segmentu D SUV z pierwszym w wydaniu tej marki napędem pełnej hybrydy z ładowaniem akumulatora trakcyjnego ze źródeł zewnętrznych. Na rynku o klienta powalczy m.in. z BMW X3 czy Volvo XC60.
Fot. Mazda
Takie połączenie generuje systemową moc 327 KM/241 kW i maksymalny moment obrotowy 500 Nm sprawiając, że jest to najsilniejsza seryjna Mazda, jaka została kiedykolwiek wyprodukowana. Mazda CX-60 PHEV przyspiesza do 100 km/h w 5,8 s.