Madryt będzie miejscem światowej premiery nowego Leona FR. Dołączy on do grona usportowionych wersji Seatów.
W odróżnieniu od standardowego Leona wersja FR ma sportowe zderzaki, podwójną końcówkę układu wydechowego z polerowanej stali oraz lakierowane na srebrny kolor obudowy lusterek bocznych. Wyposażono ją w 17-calowe
obręcze kół, które można zastąpić obręczami 18-calowymi dostępnymi w opcji.
Kierowca i pasażer z przodu siedzą w kubełkowych fotelach z inicjałami "FR" wyhaftowanymi na oparciach. Sportowy kształt mają pokryte skórą kierownica i końcówka dźwigni zmiany biegów, na
których umieszczono metalizowane emblematy z wytłoczonymi inicjałami "FR". Czarne tarcze zegarów zastąpiono białymi.
Leona FR może napędzać jedna z dwóch jednostek: turbodoładowany, benzynowy silnik z bezpośrednim
wtryskiem paliwa rozwijający z pojemności 2,0 l moc 200 KM lub turbodoładowany diesel 2,0 l/170 KM. Leon FR 2,0 l/200 KM pozwala na rozpędzenie auta od 0 do 100 km/h w 7,3 sekundy osiągnięcie prędkości 229 km/h. Leon z wysokoprężną jednostką napędową może jechać z prędkością 214 km/h, a setkę osiąga w 8,2 sekundy.
Na naszym rynku Seat oferuje Alteę FR 2,0 l diesel/170 KM oraz Ibizę FR 1,8 l/150 KM i 1,9 diesel/130 KM. Na razie nie wiadomo, kiedy Leon FR zostanie wprowadzony do sprzedaży.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?