Zmodyfikowany przedni i tylny zderzak oraz poprawiono dyfuzor. Ma to wpłynąć na aerodynamikę, gdyż Huracan Evo generuje pięć razy większą siłę docisku od auta przed liftingiem. Pojawił się zwiększony splitter i wloty powietrza z przodu oraz nowy wzór obręczy kół.
Auto posiada usprawniony napęd na wszystkie koła oraz zmodernizowany układ kierowniczy. Kolejną ważną nowością jest system skrętnych tylnych kół.
W kabinie rozbudowany panel przycisków zastąpiono ekranem dotykowym o przekątnej 8,4 cala.
Za napęd wciąż odpowiada silnik V10 o pojemności 5,2 litra. Moc wzrosła z 610 do 640 KM, a maksymalny moment obrotowy z 560 Nm do 600 Nm. Pojazd ważący 1422 kg do 100 km/h przyspiesza w 2,9 s, czyli o 0,3 s szybciej. Prędkość maksymalna bez zmian wynosi 325 km/h.
Zobacz także: Porsche Macan S. Test wzorcowego SUV-a z mocnym silnikiem
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?