Jaguar postanowił przypomnieć o swoim sukcesie w wyścigu Mille Miglia z 1952 roku, kiedy to na starcie pojawił się wspomniany już prototypowy model, wyposażony w hamulce tarczowe na obu osiach. Był to wówczas pionierski wynalazek, który dopiero wkraczał do świata motoryzacji.
- "Hamulce tarczowe były niesamowite. Podczas gdy auta Ferrari i Mercedesa mogły hamować całkiem nieźle, ale tylko raz, a potem się przegrzewały, Jaguar Type C mógł wielokrotnie zatrzymywać się później i szybciej. Mille Migla było prawdziwym testem sprawnościowym dla aut, dzięki czemu można było rozwijać także pojazdy produkowane seryjnie" - powiedział Moss.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?