Imperium atakuje

Ryszard Polit
Do tej pory europejscy producenci starali się zawojować rynek amerykański. Teraz jest odwrotnie – największy koncern świata – General Motors chce podbić Europę.

Do tej pory europejscy producenci starali się zawojować rynek amerykański. Teraz jest odwrotnie - największy koncern świata - General Motors chce podbić Europę.

Fot. GM
Fot. GM

 

Europejskie rynki mają być zawojowane tanimi samochodami marki Chevrolet. Na salonie samochodowym w Paryżu zaprezentowano trzy nowe modele i pojazdy koncepcyjne, wyznaczające drogę rozwoju marki w Europie.

 

W ciągu 3 miesięcy ma zniknąć marka Daewoo, a jej dilerzy mają powiesić sobie logo Chevrolet. W okresie przejściowym obowiązywać mają dwie marki.

Imperium atakuje

 

“Rozszerzenie asortymentu produktów odzwierciedla naszą determinację i chęć wykorzystania wszystkich możliwości rozwoju, jakie oferuje Chevrolet", powiedział Erhard L. Spranger, Dyrektor Generalny Chevrolet Europe. “Sportowy, trzydrzwiowy Aveo/Kalos oraz modele koncepcyjne S3X i M3X to jasny komunikat, czego klienci mogą oczekiwać od Chevroleta w najbliższych latach".

 

Polityka ta ma dotyczyć także naszego kraju i z pierwszych sygnałów wynika, że samochody marki Chevrolet cieszą się w Polsce rosnącym powodzeniem. A są to modele produkowane w koreańskich zakładach dawnego Daewoo. Przygotywane są do produkcji nowe modele, które wyglądają dość interesująco, np. prezentowany na zdjęciach następca Matiza - na razie jako pojazd studyjny o nazwie M3X.

 

 

 

 

 

 

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty