Giełda samochodowa w Rzeszowie (6.11) - zdjęcia i ceny

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie (6.11) - zdjęcia i ceny
Giełda samochodowa w Rzeszowie (6.11) - zdjęcia i ceny
Prawie 700 aut wjechało wczoraj na plac giełdy samochodowej w Rzeszowie. Wśród nich jeden z symboli komunistycznej motoryzacji.
Giełda samochodowa w Rzeszowie (6.11) - zdjęcia i ceny
Giełda samochodowa w Rzeszowie (6.11) - zdjęcia i ceny

Najciekawszą propozycją był świetnie utrzymany Trabant 601 wyprodukowany w 1990 roku. Auto rodem z NRD miało jeszcze oryginalny lakier, a sprzedawca odkupił je od pierwszego właściciela. Kosztowało 1700 zł.

Wśród młodszych aut uwagę zwracała przede wszystkim biała Honda Civic VIII generacji. Japoński kompakt z 2,2 litrowym silnikiem Diesla do kraju przyjechał z Niemiec. Miał pięć lat i 140 tys. km przebiegu. Kosztował 36,5 tys. zł.

12 tys. zł wystarczyło z kolei na czerwoną Toyotę Celicę z 1994 roku. Sportowy Japończyk miał pod maską 1,8-litrowy silnik benzynowy a w środku m.in. zadbaną, czarną, skórzaną tapicerkę.

Średnie ceny samochodów na Załężu:

ALFA ROMEO
147: 18,9 tys. zł (04 r.); 155: 2,8 tys. zł (96 r.);

AUDI
80: 4,9 tys. zł (92 r.); A3: 12,3 tys. zł (98 r.); A4: 40,5 tys. zł (06 r.); 32,8 tys. zł (04 r.), 28,0 tys. zł (03 r.), 19,7 tys. zł (01 r.), 12,9 tys. zł (98 r.); A6: 21,0 tys. zł (00 r.);

BMW
3: 19,3 tys. zł (02 r.), 17,9 tys. zł (00 r.), 8,0 tys. zł (96 r.); 5: 18,0 tys. zł (00 r.), 10,0 tys. zł (96 r.), 6,0 tys. zł (88 r.);

CITROEN
Saxo: 7,4 tys. zł (99 r.); C3: 18,5 tys. zł (06 r.); C4: 21,3 tys. zł (04 r.); C5: 22,9 tys. zł (06 r.), 13,7 tys. zł (02 r.);

DAEWOO
Matiz: 3,9 tys. zł (98 r.);

FIAT
Cinquecento: 2,3 tys. zł (94 r.), 1,7 tys. zł (95 r.); Seicento: 7,1 tys. zł (04 r.), 6,2 tys. zł (01 r.), 3,7 tys. zł (98 r.), 4,9 tys. zł (99 r.); Panda: 13,0 tys. zł (04 r.); Uno: 2,6 tys. zł (97 r.); Punto: 17,3 tys. zł (06 r.), 12,0 tys. zł (05 r.), 4,9 tys. zł (98 r.); Bravo: 6,2 tys. zł (00 r.); Stilo: 11,7 tys. zł (02 r.); Ulysse: 17,0 tys. zł (02 r.);

FORD
Fiesta: 13,3 tys. zł (02 r.), 5,0 tys. zł (96 r.); Escort: 4,7 tys. zł (99 r.), 3,9 tys. zł (96 r.); Focus: 33,5 tys. zł (09 r.), 22,9 tys. zł (05 r.), 17,8 tys. zł (04 r.), 12,9 tys. zł (03 r.), 8,6 tys. zł (99 r.); Mondeo: 49,9 tys. zł (07 r.), 18,8 tys. zł (05 r.), 16,8 tys. zł (03 r.), 7,3 tys. zł (98 r.); Galaxy: 19,9 tys. zł (03 r.);

HONDA
Civic: 41,9 tys. zł (07 r.), 36,5 tys. zł (06 r.), 22,3 tys. zł (03 r.); Accord: 32,5 tys. zł (03 r.), 14,0 tys. zł (00 r.); CR-V: 17,7 tys. zł (97 r.);

HYUNDAI
Coupe: 17,7 tys. zł (05 r.), 8,2 tys. zł (97 r.); Elantra: 11,9 tys. zł (03 r.); Tucson: 31,5 tys. zł (01 r.);

KIA
Picanto: 16,3 tys. zł (07 r.);

MAZDA
3/323: 22,9 tys. zł (04 r.), 4,8 tys. zł (97 r.); 6/626: 25,0 tys. zł (05 r.), 21,9 tys. zł (02 r.), 13,7 tys. zł (01 r.), 9,8 tys. zł (99 r.); Tribute: 29,5 tys. zł (02 r.);

MERCEDES
A-klasa: 15,7 tys. zł (03 r.), 10,4 tys. zł (99 r.), 8,9 tys. zł (98 r.); C-Klasa: 42,0 tys. zł (04 r.); E-klasa: 14,0 tys. zł (00 r.);

NISSAN
Micra: 13,0 tys. zł (03 r.); Almera: 13,3 tys. zł (03 r.), 11,8 tys. zł (02 r.), 5,9 tys. zł (96 r.); Primera: 28,0 tys. zł (05 r.), 15,0 tys. zł (01 r.);

OPEL
Corsa: 6,8 tys. zł (98 r.); Astra I: 6,8 tys. zł (99 r.); Astra II: 15,5 tys. zł (03 r.), 12,1 tys. zł (01 r.), 8,7 tys. zł (99 r.); Astra III: 26,6 tys. zł (06 r.); Vectra: 22,0 tys. zł (02 r.), 12,9 tys. zł (02 r.), 10,9 tys. zł (01 r.), 8,0 tys. zł (96 r.); Zafira: 18,3 tys. zł (03 r.), 9,8 tys. zł (99 r.); Omega: 10,5 tys. zł (95 r.);

PEUGEOT
206: 13,3 tys. zł (03 r.), 9,9 tys. zł (99 r.); 307: 26,0 tys. zł (06 r.), 21,9 tys. zł (04 r.), 18,9 tys. zł (03 r.); 406: 5,0 tys. zł (97 r.); 406 coupe: 10,7 tys. zł (99 r.); 407: 30,9 tys. zł (06 r.);

RENAULT
Clio: 15,2 tys. zł (06 r.), 8,4 tys. zł (00 r.), 7,3 tys. zł (99 r.); Megane: 15,7 tys. zł (05 r.), 6,7 tys. zł (97 r.); Laguna: 14,7 tys. zł (02 r.), 5,7 tys. zł (99 r.); Scenic: 20,9 tys. zł (05 r.), 13,6 tys. zł (01 r.), 7,8 tys. zł (98 r.); Trafic: 29,0 tys. zł (06 r.);

SEAT
Ibiza: 6,9 tys. zł (97 r.); Leon: 22,0 tys. zł (05 r.), 17,0 tys. zł (01 r.); Toledo: 13,9 tys. zł (00 r.);

SKODA
Fabia: 13,8 tys. zł (03 r.); Felicia: 4,8 tys. zł (99 r.); Octavia I: 19,0 tys. zł (04 r.), 15,0 tys. zł (00 r.); Octavia II: 27,8 tys. zł (05 r.);

SUZUKI
Swift: 28,0 tys. zł (09 r.);

TOYOTA
Yaris: 15,5 tys. zł (04 r.); Corolla: 22,0 tys. zł (03 r.); Avensis: 29,9 tys. zł (03 r.), 10,2 tys. zł (00 r.); Celica: 12,0 tys. zł (94 r.);

VOLKSWAGEN
Polo: 15,0 (04 r.), 6,4 tys. zł (97 r.); Golf: 32,0 tys. zł (06 r.), 27,0 tys. zł (04 r.), 16,0 tys. zł (01 r.), 4,4 tys. zł (95 r.); Bora: 13,3 tys. zł (98 r.); Passat: 51,5 tys. zł (08 r.), 22,0 tys. zł (02 r.), 16,5 tys. zł (99 r.), 5,2 tys. zł (94 r.); Touran: 28,0 tys. zł (03 r.);

VOLVO
V40: 10,9 tys. zł (98 r.); V50: 36,5 tys. zł (06 r.).

Tekst i zdjęcia: Bartosz Gubernat

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Policja podsumowała majówkę na polskich drogach

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty