Giełda samochodowa w Rzeszowie (5.5) - ceny i zdjęcia aut

Bartosz Gubernat
Giełda w Rzeszowie - ceny i zdjęcia samochodów (5.5)
Giełda w Rzeszowie - ceny i zdjęcia samochodów (5.5)
Ok. 600 samochodów wjechało wczoraj na giełdę w Rzeszowie. Poniżej średnie ceny i zdjęcia najciekawszych propozycji.
Giełda w Rzeszowie - ceny i zdjęcia samochodów (5.5)
Giełda w Rzeszowie - ceny i zdjęcia samochodów (5.5)

ALFA ROMEO
156: 9,3 tys. zł (02 r.); GT: 18,7 tys. zł (05 r.);
AUDI
A3: 15,0 tys. zł (02 r.); 80: 4,3 tys. zł (93 r.); A4: 17,2 tys. zł (02 r.), 11,9 tys. zł (98 r.); A6: 21,9 tys. zł (02 r.), 12,5 tys. zł (98 r.);
BMW
3: 15,8 tys. zł (00 r.); 5: 20,8 tys. zł (02 r.);
CITROEN
C3: 13,0 tys. zł (03 r.); Xsara: 9,5 tys. zł (01 r.); Xsara Picasso: 8,9 tys. zł (00 r.); C5: 10,5 tys. zł (01 r.); Berlingo: 5,0 tys. zł (99 r.);
DAEWOO
Matiz: 3,1 tys. zł (01 r.); Lanos: 5,0 tys. zł (01 r.);
FIAT
Cinquecento: 1,8 tys. zł (97 r.); Seicento: 3,1 tys. zł (00 r.); Punto: 27,0 tys. zł (10 r.), 5,9 tys. zł (01 r.), 4,5 tys. zł (99 r.); Stilo: 8,0 tys. zł (02 r.);
FORD
Fiesta: 6,0 tys. zł (00 r.), 3,8 tys. zł (99 r.); Escort: 2,3 tys. zł (00 r.); Focus: 11,0 tys. zł (02 r.); Mondeo: 39,0 tys. zł (09 r.), 11,5 tys. zł (03 r.), 3,5 tys. zł (96 r.); Galaxy: 14,7 tys. zł (01 r.), 7,5 tys. zł (97 r.); Maverick: 8,9 tys. zł (97 r.);
HONDA
Civic: 12,0 tys. zł (01 r.), 8,0 tys. zł (00 r.), 3,8 tys. zł (93 r.); Accord: 26,0 tys. zł (04 r.), 10,2 tys. zł (99 r.), 6,3 tys. zł (97 r.);
LAND ROVER
Freelander: 13,5 tys. zł (00 r.);
MAZDA
2: 15,9 tys. zł (02 r.); 3/323: 9,8 tys. zł (00 r.); 6/626: 22,3 tys. zł (06 r.), 10,9 tys. zł (01 r.), 3,2 tys. zł (94 r.); Premacy: 10,4 tys. zł (99 r.);
MERCEDES
190: 3,0 tys. zł (89 r.); A-klasa: 9,5 tys. zł (99 r.); C-klasa: 12,5 tys. zł (01 r.), 6,9 tys. zł (94 r.); E-klasa: 23,5 tys. zł (901 r.); R-klasa: 99,0 tys. zł (07 r.); ML: 22,9 tys. zł (00 r.);
MITSUBISHI
Colt: 4,9 tys. zł (95 r.); Carisma: 8,5 tys. zł (99 r.);
NISSAN
Almera: 9,6 tys. zł (02 r.); Primera: 10,5 tys. zł (01 r.);
OPEL
Corsa: 12,6 tys. zł (03 r.), 8,3 tys. zł (00 r.), 2,4 tys. zł (93 r.); Astra I: 3,9 tys. zł (95 r.); Astra II: 10,3 tys. zł (01 r.); Astra III: 24,5 tys. zł (06 r.); Vectra: 21,7 tys. zł (04 r.), 4,8 tys. zł (98 r.); Zafira: 18,5 tys. zł (05 r.), 12,0 tys. zł (04 r.);
PEUGEOT
206: 10,5 tys. zł (03 r.), 7,8 tys. zł (00 r.); 207: 17,6 tys. zł (07 r.); 307: 19,4 tys. zł (07 r.), 12,3 tys. zł (03 r.), 10,0 tys. zł (02 r.); 308: 30,9 tys. zł (09 r.);
RENAULT
Clio: 6,5 tys. zł (99 r.), 3,2 tys. zł (97 r.); Megane: 12,0 tys. zł (02 r.), 6,9 tys. zł (99 r.), 5,7 tys. zł (97 r.); Laguna: 10,5 tys. zł (02 r.), 4,2 tys. zł (99 r.); Scenic: 13,0 tys. zł (04 r.), 10,6 tys. zł (01 r.), 7,9 tys. zł (00 r.);
SEAT
Ibiza: 15,0 tys. zł (05 r.), 6,2 tys. zł (97 r.); Leon: 18,6 tys. zł (04 r.); Toledo: 10,2 tys. zł (99 r.), 4,0 tys. zł (98 r.); Alhambra: 16,9 tys. zł (00 r.);
SKODA
Fabia: 14,9 tys. zł (05 r.); Octavia: 23,5 tys. zł (05 r.), 10,6 tys. zł (00 r.); Superb: 46,0 tys. zł (09 r.), 23,0 tys. zł (06 r.);
SUZUKI
Jimny: 19,6 tys. zł (06 r.);
TOYOTA
Yaris: 12,9 tys. zł (02 r.); Paseo: 5,9 tys. zł (98 r.); Corolla: 14,8 tys. zł (02 r.), 9,9 tys. zł (01 r.); Avensis: 37,5 tys. zł (08 r.), 11,2 tys. zł (02 r.); RAV4: 20,0 tys. zł (02 r.);
VOLKSWAGEN
Polo: 31,9 tys. zł (10 r.), 6,4 tys. zł (01 r.), 4,6 tys. zł (97 r.); Golf: 43,5 tys. zł (10 r.), 17,0 tys. zł (03 r.), 9,9 tys. zł (99 r.), 4,7 tys. zł (95 r.); Passat: 32,0 tys. zł (06 r.), 24,9 tys. zł (05 r.), 22,9 tys. zł (04 r.), 17,5 tys. zł (02 r.), 10,4 tys. zł (00 r.), 2,9 tys. zł (91 r.); Sharan: 12,0 tys. zł (99 r.). 

Bartosz Gubernat

fot. Bartosz Gubernat

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty