
DMC Design znane jest przede wszystkim za sprawą produkcji ospoilerowania wykonanego z włókna węglowego. Nie mogło ich zabraknąć na wspomnianym już Gallardo Toro. Auto otrzymało dokładkę przedniego zderzaka, boczne progi oraz tylny dyfuzor wykonane z tego właśnie materiału.
Sportowego charakteru temu autu dodają także 20-calowe obręcze, o szerokości 9,5 (przód) oraz 13 cali (tył). O dodatkowy docisk aerodynamiczny dba także pokaźnych rozmiarów spoiler w tylnej części nadwozia. Element ten także wykonano z karbonu.
Pod maską Gallardo Toro w dalszym ciągu znajduje się 5.2-litrowa jednostka V10. Dzięki zmianom w komputerze sterującym jego pracą, moc silnika wzrosła do 580 KM, zaś maksymalny moment obrotowy do 575 Nm. Jeśli klienci zdecydują się na zastosowanie specjalnego układu wydechowego, zaowocuje to wzrostem mocy do okrągłych 600 KM.



Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?