De Niro promuje Volkswagena

Redakcja

30 lat obecności marki Golf na rynku samochodowym Volkswagen zaznaczy trzymiesięczną kampanią reklamową online, w której wykorzystane zostaną filmy z takimi gwiazdami światowego kina, jak Robert De Niro.

**
Volkswagen podpisał umowę z Times Online, który udostępni mu stronę internetową. Odwiedzający ją będą mogli wygrać 5 tys. biletów do kina na filmy z de Niro, np. na "Taksówkarza" i "Ojca chrzestnego II". Będą też mogli wybrać kolejnych bohaterów strony spośród takich gwiazd, jak: Woody Allen, Steven Spielberg, Dustin Hoffman czy Jack Nicholson.

 

W ramach kampanii pojawią się reklamy w "The Times" i na płycie CD "The Month" dołączonej do "The Sunday Times" 25 lipca. Wykorzystany zostanie też mailing - kartki pocztowe otrzymają wszyscy abonenci kanału telewizyjnego ABC 1 zamieszkali w okolicy kin biorących udział w projekcie. Przeprowadzenie zintegrowanej kampanii umożliwiło Volkswagenowi porozumienie z Time Newspapers i Picture House Cinemas.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty