De Niro promuje Volkswagena

Redakcja
Udostępnij:

30 lat obecności marki Golf na rynku samochodowym Volkswagen zaznaczy trzymiesięczną kampanią reklamową online, w której wykorzystane zostaną filmy z takimi gwiazdami światowego kina, jak Robert De Niro.

**
Volkswagen podpisał umowę z Times Online, który udostępni mu stronę internetową. Odwiedzający ją będą mogli wygrać 5 tys. biletów do kina na filmy z de Niro, np. na "Taksówkarza" i "Ojca chrzestnego II". Będą też mogli wybrać kolejnych bohaterów strony spośród takich gwiazd, jak: Woody Allen, Steven Spielberg, Dustin Hoffman czy Jack Nicholson.

 

W ramach kampanii pojawią się reklamy w "The Times" i na płycie CD "The Month" dołączonej do "The Sunday Times" 25 lipca. Wykorzystany zostanie też mailing - kartki pocztowe otrzymają wszyscy abonenci kanału telewizyjnego ABC 1 zamieszkali w okolicy kin biorących udział w projekcie. Przeprowadzenie zintegrowanej kampanii umożliwiło Volkswagenowi porozumienie z Time Newspapers i Picture House Cinemas.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polska coraz bardziej rowerowa

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie