30 lat obecności marki Golf na rynku samochodowym Volkswagen zaznaczy trzymiesięczną kampanią reklamową online, w której wykorzystane zostaną filmy z takimi gwiazdami światowego kina, jak Robert De Niro.
**
Volkswagen podpisał umowę z Times Online, który udostępni mu stronę internetową. Odwiedzający ją będą mogli wygrać 5 tys. biletów do kina na filmy z de Niro, np. na "Taksówkarza" i "Ojca chrzestnego II". Będą też mogli wybrać kolejnych bohaterów strony spośród takich gwiazd, jak: Woody Allen, Steven Spielberg, Dustin Hoffman czy Jack Nicholson.
W ramach kampanii pojawią się reklamy w "The Times" i na płycie CD "The Month" dołączonej do "The Sunday Times" 25 lipca. Wykorzystany zostanie też mailing - kartki pocztowe otrzymają wszyscy abonenci kanału telewizyjnego ABC 1 zamieszkali w okolicy kin biorących udział w projekcie. Przeprowadzenie zintegrowanej kampanii umożliwiło Volkswagenowi porozumienie z Time Newspapers i Picture House Cinemas.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?