Chevrolet planuje dalszy wzrost sprzedaży w Polsce

(ip)
Fot: Chevrolet
Fot: Chevrolet
Chevrolet zakończył rok 2011 rekordowym wynikiem w historii marki na polskim rynku. W ciągu całego roku sprzedanych zostało w Polsce aż 7 783 nowych Chevroletów, co oznacza 26% wzrost (1 613 egzemplarzy) w porównaniu do 2010 roku (6 170 samochodów).

Chevrolet zakończył rok 2011 rekordowym wynikiem w historii marki na polskim rynku. W ciągu całego roku sprzedanych zostało w Polsce aż 7 783 nowych Chevroletów, co oznacza 26% wzrost (1 613 egzemplarzy) w porównaniu do 2010 roku (6 170 samochodów).

"Pomimo niesprzyjających prognoz i trudnej sytuacji na rynku

Fot: Chevrolet
Fot: Chevrolet

motoryzacyjnym, z optymizmem wchodzimy w rozpoczynający się rok", mówi Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland. "Bardzo dobre przyjęcie naszych nowych modeli oraz stale rosnąca sprzedaż świadczą o tym, że trafiamy w potrzeby Polaków. Czekający nas pełny rok sprzedaży niedawno wprowadzonych nowości, premiera Cruze’a w wersji kombi oraz debiut Chevroleta Malibu z pewnością pomogą nam zrealizować nasze plany".

W grudniu nabywców znalazły 1024 egzemplarze nowych Chevroletów - tym samym ustanowiony został kolejny rekord, ponieważ nigdy wcześniej w historii Chevroleta w Polsce nie sprzedano w jednym miesiącu większej liczby samochodów. W porównaniu do grudnia 2010 roku sprzedaż wzrosła aż o 62%.

Najpopularniejszym modelem w naszym kraju w 2011 roku było Aveo, którego sprzedano 3 702 egzemplarze, czyli o 21% więcej niż rok wcześniej, kiedy to nabywców znalazły 3 042 sztuki tego modelu. Sprzedaż Aveo Classic w ubiegłym roku jest prawie taka sama (3 041 egzemplarze) jak w roku 2011, a wzrost sprzedaży spowodowany jest rosnąca popularnością Nowego Aveo, które zadebiutowało w połowie 2011 roku. Kolejne miejsce na liście najpopularniejszych modeli w gamie Chevroleta zajmuje Spark, którego w minionym roku sprzedano 1 363 egzemplarze, czyli o 50% więcej niż w roku wcześniejszym, kiedy sprzedano 906 egzemplarzy tego modelu. Trzecie miejsce na podium zajął Cruze z wynikiem sprzedaży na poziomie 1 317 sztuk, czyli aż o 83% więcej niż rok wcześniej, kiedy nabywców znalazło 720 sztuk tego modelu. W przypadku Cruze’a na wzrost sprzedaży wpływ miała coraz większa popularność modelu w wersji czterodrzwiowej, ale także wprowadzenie do oferty w tym roku tego popularnego kompaktu z pięciodrzwiowym nadwoziem. Rewelacyjnie przez klientów został przyjęty siedmioosobowy van Orlando, którego sprzedaż wyniosła 668 sztuk.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty