BMW X7. Jakie zmiany po liftingu? Znamy gamę silników

Mariusz Michalak
BMW X7 Nowe wydanie auta najprościej rozpoznać po przednim pasie. Do wyboru są trzy jednostki napędowe, a rynkowy debiut zaplanowano na sierpień. Fot. BMW
BMW X7 Nowe wydanie auta najprościej rozpoznać po przednim pasie. Do wyboru są trzy jednostki napędowe, a rynkowy debiut zaplanowano na sierpień. Fot. BMW
Nowe wydanie auta najprościej rozpoznać po przednim pasie. Do wyboru są trzy jednostki napędowe, a rynkowy debiut zaplanowano na sierpień.

Przednie światła przypominają te z Jeepa Cherokee z 2014 roku. Standardem są matrycowe światła adaptacyjne LED oraz adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne. Bez dopłaty mamy do dyspozycji siedem miejsc siedzących i szklany dach panoramiczny.

We wnętrzu wzrok przyciąga nowy panel wskaźników oraz ekran multimediów. Mają odpowiednio przekątną 12,3 cala, i 14,9 cala

Najwyżej w ofercie pozycjonowane jest X7 M60i xDrive, czyli benzynowe V8 (4,4 l o mocy 530 KM). Do wyboru jest też odmiana X7 xDrive 40i (benzynowy 3.0 l o mocy 380 KM) lub X7 xDrive40d (diesel 3.0 l o mocy 352 KM).**

Bez względu na wybraną jednostkę napędową, nowość jest wyposażona w 8-stopniową skrzynię Steptronic i napęd na wszystkie koła.

Rynkowym rywalem BMW X7 jest m.in. Mercedes GLS.

Zobacz także: Nissan Qashqai trzeciej generacji

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty