W niektórych modelach trzpień gwintowany, na którym umieszczona jest rolka prowadząca paska wielorowkowego napędu
alternatora, może w trakcie eksploatacji pojazdu ulec zużyciu. W rezultacie może dojść do jego złamania i utraty napędu przez pasek wielorowkowy. Może to skutkować brakiem napędu pompy wspomagania układu kierowniczego i tym samym do utraty wspomagania kierownicy. Układ kierowniczy będzie działał, ale będzie pozbawiony wspomagania.
Na rynku polskim kampanią naprawczą łącznie objętych jest 2 697 samochodów marki BMW X5 (E70) i BMW X6 (E71) wyposażonych w silniki diesla (M57S lub M57Y). Lista numerów VIN w załączniku.
źródło: UOKiK
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?