Dwucylindrowy bokser pochodzi z R 1200 C i posiada 1170 ccm pojemności,
ma 61 KM i moment obrotowy 98 Nm osiąganych przy 3000 obr./min. Skrzynia
biegów została gruntownie przekonstruowana i zyskała szósty bieg, co pozwala
obniżyć zużycie paliwa.
Całkowicie zmieniono tylną część ramy, która ma za zadanie przenosić
ciężar kufrów bagażowych.
Wysoki komfort podróżowania zapewnia pokaźnych rozmiarów indywidualne
siodła dla kierowcy i pasażera. Obszerna owiewka mocowana jest do kierownicy.
Dzięki ogrzewanej kanapie i rączkom kierownicy oraz ciepłemu powietrzu
z chłodnic oleju i cylindrów, BMW zapewnia ekstra ciepło w chłodne dni.
Dwa środkowe reflektory obsługują światła drogowe, dwa zewnętrzne używane
są jako światła mijania. W owiewce wbudowane są lusterka wsteczne oraz
kierunkowskazy. Oba kufry są inegralną częścią motocykla. Natomiast tylny
kufer można bez problemu zdjąć. Rozstaw osi wynoszący 1641 mm zapewnia
dużo miejsca dla kierowcy i pasażera.
Pojawienie się R 1200 C pięć lat temu było prawdziwym zaskoczeniem.
Cruiser znacznie różnił się od motocykli z Milwaukee i ich japońskich naśladowców.
Jak zostanie przyjęty BMW R 1200 CL wśród motocyklistów lubiących dalekie
podróże wkrótce zobaczymy.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?