Rolls-Royce stawia na model Ghost

(red) źródło: Moto Target
Fot. Rolls Royce
Fot. Rolls Royce
Najmniejszy i najtańszy model Rolls-Royce'a ma być ważnym elementem strategii rozwoju marki.
Fot. Rolls Royce
Fot. Rolls Royce

Kosztujący 245 tys. dolarów Ghost jest drugim modelem aktualnie oferowanym przez tą legendarną markę. Samochód jest sprzedawany w formie klasycznej, 4-drzwiowej limuzyny. Wszystko wskazuje jednak na to, że "Duch" już niedługo pojawi się także w innych odmianach nadwoziowych (coupe, cabrio?). Tak przynajmniej twierdzi prezes firmy Torsten Mueller-Oetvoes. W ten sposób Rolls Royce chce podwoić liczbę produkowanych samochodów.

Brytyjski producent sprzedał do sierpnia 1 467 aut, poprawiając rekord z 1998 r. (1 212 sztuk). Do końca tego roku firma zamierza sprzedać około 2 tys. pojazdów, a Ghost może w istotny sposób pomóc w osiągnięciu tego celu. Już w przyszłym roku pojawi się specjalny program pozwalający na dostosowanie wnętrza pojazdu w taki sposób, w jaki dotychczas mogli czynić to wyłącznie klienci zamawiający Phantoma.

Firma zwraca też uwagę na zmieniającą się sytuację ekonomiczną i liczy, że Ghost może zainteresować część menadżerów wysokiego szczebla. Ponadto Mueller-Oetvoes przypomina o rozwijającym się rynku chińskim, który stał się dla Rolls-Royce'a drugim po USA rynkiem zbytu.

od 7 lat
Wideo

Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty