System opracowany przez Audi składa się z kamery umieszczonej z tyły pojazdu tuż poniżej trzeciego światła stopu oraz 7,7-calowego wyświetlacza AMOLED zainstalowanego w kabinie pasażerskiej w miejscu tradycyjnego lusterka. Wyświetlacz tego typu jest lżejszy i cieńszy od ekranu LCD, a także bardziej energooszczędny.
Podczas jazdy nocą, cyfrowe lusterko przyciemnia się, aby zapobiec oślepieniu kierowcy przez światła pojazdów jadących z tyłu, natomiast prowadzący może też całkowicie wyłączyć ekran naciskając odpowiedni przycisk.
Produkcyjna wersja R8 e-tron zadebiutuje podczas wrześniowych targów w Paryżu.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?