Bridgestone zaprezentowało nowy logotyp oraz hasło korporacyjne, które wpisują się w odświeżoną filozofię firmy. Tzw. rebranding marki z okazji przypadającej w tym roku 80. rocznicy jej założenia, stanowi element szerszej strategii mającej na celu wzmocnienie globalnego wizerunku firmy.
Misja grupy została oparta na słowach jej założyciela - "Służyć społeczeństwu produktami najwyższej jakości". W celu właściwego wypełnienia tej misji, pracownicy Bridgestone Group dokładają wszelkich starań, by dostarczać światowej jakości produktów i usług, jednocześnie wspierając lokalne społeczności, w których żyją i pracują. Ten cytat, razem ze spójną kulturą korporacyjną oraz różnorodnością, która stanowi dziedzictwo firmy, składają się na filozofię "The Bridgestone Essence" - zbiór wspólnych wartości, z których mogą być dumni pracownicy firmy na całym świecie.
**CZYTAJ TAKŻE
Bridgestone Roadshow 2011Bridgestone inwestuje w Polsce**
Na odświeżony wizerunek Bridgestone składają się: nowy logotyp firmy, symbol korporacyjny oraz znak firmowy przedstawiający literę "B". Nowa identyfikacja wizualna ma odzwierciedlać otwartość firmy na ewolucję potrzeb konsumentów i zmiany jakie zachodzą w jej otoczeniu. Symbolizują one ważne dla marki wartości oraz stanowią ewolucję dotychczas stosowanych symboli.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?