
Jak widać na fotografii, nadwozie wyczynowego Peugeota zostało wykonane z włókna węglowego i znacząco poszerzone. Nad klapą bagażnika góruje dużych rozmiarów spoiler, zaś fotel kierowcy ustawiono centralnie, dla lepszego rozkładu masy. Ze względów bezpieczeństwa, w kabinie pasażerskiej dominuje rozbudowana klatka chroniąca kierowcę przed skutkami ewentualnej kolizji.
Peugeot bardzo poważnie traktuje tegoroczny start w zawodach Pikes Peak. Specjalnie do tego celu zatrudniono 9-krotnego Rajdowego Mistrza Świata, Sebastiana Loeba. Peugeot liczy, że powtórzy on sukces z 1988 i 1989 roku, kiedy to najszybszym samochodem w wyścigu na szczyt Pikes Peak okazał się model 405 T16.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?