Sprzedaż Mazdy w Europie od początku roku do końca sierpnia, która wyniosła 97 025 samochodów, przewyższyła o ponad 11%
sprzedaż w tym samym okresie w roku poprzednim, co stanowiło największy wzrost wśród masowych producentów samochodów w tym regionie. Ponadto, marka prześcignęła dwóch japońskich rywali i jest na najlepszej drodze do osiągnięcia celu wyznaczonego na 2013 r. Udział w rynku podniósł się do 1,2% od początku bieżącego roku i do 1,4% w sierpniu, co stanowi wzrost w stosunku do 1% uzyskanego w obu wspomnianych okresach w 2012 r. Za sukcesem Mazdy stoi przede wszystkim popularność jej wielokrotnie nagradzanych modeli nowej generacji: Mazdy CX-5 i nowej Mazdy6.
„Mazda ma dobrą passę. Wzrost o 11% w branży odnotowującej spadek o ponad 5% to wielki sukces i wyczyn tak niekonwencjonalny, jak nasze samochody” – mówi Phil Waring, dyrektor operacyjny Mazda Motor Europe. „Teraz do gamy samochodów nowej generacji dołącza kolejny zwycięzca w postaci nowej Mazdy3, więc jesteśmy przekonani, że uda nam się kontynuować pasmo sukcesów”.
Samochody marki wyróżniają się przyciągającą wzrok stylizacją „KODO – Dusza Ruchu” oraz niezwykle wydajnymi, lekkimi technologiami SKYACTIV. Zgodnie z założeniem Mazdy, nowa generacja modeli ma się charakteryzować zachwycającym wyglądem i przełamującymi konwencje technologiami, które zapewnią przystępną cenę, oszczędność paliwa, komfort i bezpieczeństwo, a jednocześnie świetne osiągi, komfort i przyjemność z jazdy.
*Źródło: ACEA (stowarzyszenie europejskich producentów samochodowych), rejestracja nowych samochodów osobowych, EU + EFTA
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?