Volkswagen najbardziej wyrazistą marką w Polsce

Piotr Olejarz
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen
Najbardziej wyrazisty wizerunek marki wśród samochodów osobowych w Polsce ma Volkswagen - tak wynika z badania TNS OBOP. Kolejne pozycje zajęły Toyota i Opel.
Fot. Volkswagen
Fot. Volkswagen

Na początku tego roku, w ramach kolejnej edycji badania "Intencja zakupu samochodu", sprawdził m.in. postrzeganie wizerunku popularnych w Polsce marek samochodów osobowych.

**CZYTAJ TAKŻE

Volkswagen Amarok w podróży dookoła świataCzy znasz historię logo swojego auta?

**

O opinię zapytano Polaków w wieku od 18 lat. Zadaniem respondentów było wskazanie, które spośród piętnastu uwzględnionych w kwestionariuszu marek pasują do wymienionych cech wizerunkowych.Ze wspomnianego badania wynika, że najbardziej wyrazisty wizerunek w opinii Polaków ma Volkswagen - 75 proc. pytanych przypisuje tej marce choć jedną cechę wizerunkową. Volkswagen postrzegany jest m.in. jako marka niezawodna, bezpieczna i wysokiej jakości. Na drugim miejscu uplasowała się Toyota (ok. 65 proc.), a trzeci jest Opel (ok. 55 proc.).

Na przeciwległym biegunie znalazły się takie marki jak Kia, Hyundai, Suzuki, Citroen, Nis-san oraz Skoda.

Badanie pozwoliło także na
określenie postrzegania marek samochodów wokół dwóch wymiarów oceny: ekstrawagancja - pragmatyzm oraz solidność - kobiecość.

Za ekstrawaganckie zostały uznane marki: Mitsubishi, Honda, Suzuki i Hyundai. Z kolei bardziej pragmatyczny wizerunek przypisano Fiatowi i Skodzie, opisanym jako marki tanie w eksploatacji i dobrym stosunku jakości do ceny.

Źródło: Kurier Lubelski

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty