Na początku tego roku, w ramach kolejnej edycji badania "Intencja zakupu samochodu", sprawdził m.in. postrzeganie wizerunku popularnych w Polsce marek samochodów osobowych.
**CZYTAJ TAKŻE
Volkswagen Amarok w podróży dookoła świataCzy znasz historię logo swojego auta?**
O opinię zapytano Polaków w wieku od 18 lat. Zadaniem respondentów było wskazanie, które spośród piętnastu uwzględnionych w kwestionariuszu marek pasują do wymienionych cech wizerunkowych.Ze wspomnianego badania wynika, że najbardziej wyrazisty wizerunek w opinii Polaków ma Volkswagen - 75 proc. pytanych przypisuje tej marce choć jedną cechę wizerunkową. Volkswagen postrzegany jest m.in. jako marka niezawodna, bezpieczna i wysokiej jakości. Na drugim miejscu uplasowała się Toyota (ok. 65 proc.), a trzeci jest Opel (ok. 55 proc.).
Na przeciwległym biegunie znalazły się takie marki jak Kia, Hyundai, Suzuki, Citroen, Nis-san oraz Skoda.
Badanie pozwoliło także na
określenie postrzegania marek samochodów wokół dwóch wymiarów oceny: ekstrawagancja - pragmatyzm oraz solidność - kobiecość.
Za ekstrawaganckie zostały uznane marki: Mitsubishi, Honda, Suzuki i Hyundai. Z kolei bardziej pragmatyczny wizerunek przypisano Fiatowi i Skodzie, opisanym jako marki tanie w eksploatacji i dobrym stosunku jakości do ceny.
Źródło: Kurier Lubelski
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?