Peugeot 508 po liftingu ma zmieniony przód z mniejszą osłoną chłodnicy i większymi reflektorami, zachodzącymi na boki. Prezentuje się dużo lepiej. W kokpicie króluje siedmiocalowy ekran dotykowy. Liczba przycisków na konsoli jest mniejsza, ale – na szczęście – nie wszystkie funkcje obsługuje się za pośrednictwem ekranu. Na listę wyposażenia trafił m.in. wyświetlacz przezierny, czujniki martwego pola i kamera cofania.
Kliknij, aby przejść do galerii zdjęć Peugeota 508 po liftingu
Zawieszenie Peugeota 508 to nadal kolumny MacPhersona (w mocniejszych wersjach podwójne wahacze) z przodu i układ wielowahaczowy z tyłu. Pod maskę trafi nowy silnik 1.6 THP o mocy 165 KM, który zastąpi starszą wersję tego motoru. Pojawi się też dwie nowe odmiany wysokoprężnej jednostki 2.0 HDi o mocy 140 i 180 KM. W ofercie pozostanie też wysokoprężna hybryda Peugeot 508 RXH o łącznej mocy 200 KM i napędzie 4x4.
(DKO)
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?