2013 jest kolejnym z rzędu rokiem, w którym Toyota pokonuje motoryzacyjnych rywali. Wartość marki wzrosła względem
zeszłego roku o 17%, do poziomu 35,4 mld dolarów.
Interbrand w komentarzu dotyczącym Toyoty podkreśla skuteczność firmy w opanowaniu wyzwań 2010 i 2011 roku, co pozwoliło koncernowi odzyskać pozycję globalnego lidera sprzedaży i produkcji samochodów.
Eksperci Interbrand doceniają Toyotę także w rankingu Best Global Green Brand. Od lat marka kojarzy się konsumentom z nowoczesnymi rozwiązaniami ekologicznymi, pozwalając ponownie zająć pierwsze miejsce w zestawieniu wszystkich globalnych „zielonych" marek.
Najlepsze światowe marki motoryzacyjne (Interbrand’s 2013 Best Global Brands)
- Toyota (10*)
- Mercedes-Benz (11*)
- BMW (12*)
- Honda (20*)
- Volkswagen (34*)
- Ford (42*)
- Hyundai (43*)
- Audi (51*)
- Porsche (64*)
- Nissan (65*)
- Kia (83*)
- Chevrolet (89*)
- Harley-Davidson (96*)
- Ferrari (98*)
* pozycja w rankingu wszystkich marek
Najlepsze ekologiczne marki motoryzacyjne (2013 Best Global Green Brand)
- Toyota (1*)
- Ford (2*)
- Honda (3*)
- Nissan (5*)
- Volkswagen (7*)
- BMW (13*)
- Mercedes-Benz (17*)
- Hyundai (34*)
- Kia (37*)
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?