
Suzuki Splash ma nowy zderzak przedni oraz maskę silnika. Zmieniono również kształt osłony chłodnicy. Światła przeciwmgielne są mocniej zarysowane. Zderzak tylny został także zmodyfikowany, a długość nadwozia wzrosła o 60 mm i obecnie wynosi 3775 mm (poprzednio 3715 mm).
Odświeżeniu poddano również wnętrze Suzuki Splash. Samochód ma nowy wzór tapicerki siedzeń, a wykończenie konsoli środkowej jest dostępne w kolorze białym lub czarnym. Suzuki Splash jest dostępny z dwoma silnikami do wyboru - oba z dwoma wałkami rozrządu i systemem zmiennych faz otwarcia zaworów: silnik 3-cylindrowy 1.0 (68 KM) DOHC VVT w połączeniu z manualną 5-stopniową skrzynią biegów oraz silnik 4-cylindrowy 1.2 (94 KM) DOHC VVT w połączeniu z manualną 5-stopniową lub automatyczną 4-stopniową skrzynią biegów.
Kliknij, aby przejść do galerii zdjęć zmodernizowanego Suzuki Splash
Zużycie paliwa kształtuje się na poziomie 4,7 – 5,7 l/100km (cykl mieszany, zależne od wersji silnikowej oraz wybranej skrzyni biegów).
Ostróda gościła najlepszych motocrossów w Polsce
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?