GSX-R 1000 bazuje na dotychczasowej konstrukcji, jednak zmiany których dokonano w tym modelu, zasługują na miano nowej generacji tego motocykla.
Dwuprzepustnicowy układ wtryskowy współpracuje z przepustnicą w kolektorze wydechowym. Układ wydechowy w całości wykonany jest z tytanu. Teleskopy upside-down mają nowy rodzaj powłoki zmniejszającej tarcie. Tylna lampa posiada diody świecące LED. Pojemność 988 ccm, moc 164 KM.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.