Należący do amerykańskiego koncernu General Motors Opel od dłuższego czasu zmaga się ze słabnącą sprzedażą, co pociąga za sobą straty. Podczas gdy wyniki całego GM są jednymi z najlepszych od wielu lat, to tylko w 2011 roku Opel zanotował prawie 750 mln dolarów strat. Tylko w pierwszym kwartale 2012 roku strata ta wyniosła już 256 mln dolarów.
Plan ratowania Opla, przedstawiony przez Stracke'ego nie sprawdził się. W związku z jego odejściem, na stanowisku szefa tej marki zastąpi go Stephen Girsky. Najprawdopodobniej wprowadzi on bardziej radykalny plan oszczędnościowy. Nie wiadomo jeszcze, czy notowane w ostatnich latach straty spowodują zmianę celu, jakim jest wprowadzenie na rynek 23 nowych aut do końca 2016 roku.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?