Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: funkcjonalne to jest ale.. 2 litrowa benzyna mułowata 9moze tylko mój) zawieszenie przednie do wymiany srednio co 30 tys km - głosny juz od 120 kh
Podsumowanie: Autko polecam wszystkim kupiłem przez przypadek bo potrzebowałem disla i jestem w szoku ze tak gadaja na francuzy a tu niespodzianka chodzi jak cacko słyszałem tylko iz benzyniaki maja troszke problemu z modułem i troszke sa wadliwe ale w dislu nic tylko lac i jechac zrobiłem nim chorwacje 2X i naprawde zero zmeczenia POLECAM kupujcie a nie bedziecie żałować pozdrawiam wszystkich Posiadaczy aut niemieckich robionych od stępla
Podsumowanie: Mam Scenica 2.0 16V i ciągłe kłopoty z kołem rozrządu. Po przejechaniu 30-40tys. jest ponownie do wymiany- głośno pracuje jak diesel.
Podsumowanie: Jezdze szesc misiecy scenikiem 2.0l 2000r.w pelnej opcji. Auto polecam dla mlodszych i starszych jest bardzo funkconalny. Mam zastrzerzenia do glosnej pracy silnika. czy one sa takie glosne?
Podsumowanie: scenic 2000 1,6 nie jest to rakieta,ale dla rodziny ok.nie miła niespodzianka przed samymi świętami padł rozrusznik.
Podsumowanie: Rocznik 1997 1,9turbo diesel auto sprowadzone z Niemiec full wypas oprócz skóry.Auto komfortowe,wygodne,praktyczne{do pracy i na wczasy}oszczędne 6.2 miasto,4,6 trasa.Nieraz zapalają się różne kontrolki na desce rozdzielczej np.hamulec ręczny,ABS,zapalą się a potem gasną,tzw.pojawiam się i znikam.auto ma przejechane 210tys.km.Ogólnie auto dobre,za nieduże pieniądze niezły wózek,podobne auta niemieckie dużo droższe{wcale nie lepsze,wiem co pisze}POLECAM.
Podsumowanie: Jezdze tym autem 18 miesiecy.Jest ok.Jedyny problem to odpadajace plastiki pod silnikiem.Silnik 1.9 dci 105 KM jest zadawalajacy.Maksymalna predkosc 180 km/h wystarczajaca.Jestem zadowolony.Polecam
Podsumowanie: Mam scenica z grudnia 99 (polski salon, bezwypadkowe) 1,9 dTi, autem przejechałem 120 tys. Poprzedni właściciel wykręcił co najmniej 150 tys. (licznik przekręcony). Bardzo dobre wyposażenie. Bardzo przyjemnie się nim jeździ. Choć jeśli ktoś lubi poszaleć to niestety nie jest auto dla niego, ze względu na przechyły na zakrętach (zawieszenie jest miekkie, co na polskich dziurach wcale nie jest takie złe). Wymieniałem termostat (250zł), łożysko tylnego koła (900zł), siłownik bagażnika (80zł). Poza tym typowe wymiany eksploatacyjne. Denerwujące powoli się stają skrzypienia kokpitu i dość głośno pracujący silnik. Właśnie rozglądam się za następnym autkiem i powoli myślę o następnym Scenicu.
Podsumowanie: super rodzinne przestronne autko.każdy ma wnim ful miejsca.Mam obecnie 2 litrowy silnik i jestem bardzo zadowolony.Następnym autem będzie też scenic.jest po prostu extra.Polecam.
Podsumowanie: Scenic II 1.9dCI, Lux Expr. + ESP + otwierana szyba bagażnika, kwiecień 2004. Przejechane 47 tys. km., nówka. Jak na razie nie najgorzej. Od nowości załączał się sygnał niezapiętych pasów - usterka czujnika w klamrze. Do wymiany całość z napinaczem włącznie. Przy okazji poluzowana dźwignia od blokowania kolumny kierownicy, naprawiona. Uszkodzona (za delikatna) blokada zagłówka pasażera - rozpadła się. Czeka na wymianę. Poduszki i łóżyska przednich kolumn - standard - smarowanie, po 20tys km wymiana na stary model, po kolejnych 20 tys.km wymiana na nowy model, ponoć już niezawodny. Stuki w zawieszeniu - zimą się pojawiają, na wiosnę znikają :) Na razie wymienione końcówki drążków - zniknęło grzechotanie na zakrętach, stuki pozostały. Podejrzewam sworzeń zwrotnicy. Czujniki klamek - wymienione. Zacina sie tylna wycieraczka - to błąd w oprogramowaniu, który można usunąć, tyle, że zaszyty jest na tyle głęboko, że tylko jeden serwis w Polsce (wGdańsku) ma takie możliwości. No i luz oparcia fotela kierowcy - mierzony na wysokości zagłówka wynosi ok. 2cm. Dość irytujące. Serwis uznał to za usterkę, i chciał naprawić w ramach gwarancji, ale centrala Renault Polska nie wydała zgody (sic!) . Ot, tyle negatywów, w sumie drobnych. Pozytywy - funkcjonalność, wygoda, niesamowita cisza wewnątrz. Drobne skrzypienia plastików usunięte przy pomocy gumeczek albo smaru silikonowego. Zawieszenie dość dobre, sztywniejsze niż w np. Xsarze, ale prowadzi się pewnie. Gadanie o słabej dynamice, do wierutne bzdury... Spokojnie można się ścigać z benzynowymi 120 - 140KM :) Na starcie zbiera się dość wolno (choć i tak żadko kiedy ktoś jest szybszy...), za to powyżej setki benzyna wącha dymek :) Dzięki bardzo szerokim oponom i świetnym hamulcom, oraz ogromnemu momentowi obrotowemu jazda w górach jest przyjemnością. Podobno nadmiernie się przechyla - nie zauważyłem... Prędzej wejdzie w czterokołowy uślizg niż przechyli się na tyle, by uznać to za niebezpieczne. ESP działa OK, ale trzeba zapomnieć o nawykach. Jako osobnik dość doświadczony i sprawnie radzący sobie z uślizgami wszelkiego typu na początku mocno przeszkadzałem ESP w pracy. Przykład - za szybkie wejście w śliski zakręt - reakcja odruchowa ująć nieco gazu, delikatna kontra i... wyrobiłem się ledwo, ledwo. Potem popróbowałem zrobić to samo, ale zareagować jak zwykły niedzielniak - dać w zakręcie gazu. I proszę - pojechał jak po sznurku, z warczącym i mrugającym ESP... Nie przeszkadzać i już :) Klocki mają niewielką trwałość - mimo, że jeżdżę raczej oszczędnie, starczają na jakies 20 tys. km. W serwiśie komplet (Ferodo) z wymianą, to 390zł. Kupiłem Lucasy za 230 zł - porażka. Autko przestało hamować, klocki sie paliły... Wymieniłem na Ferodo. Tyle, że kupione w InterCars za drobne 190zł, wymiana własnoręczna. Widać, jak zdziera serwis ASO. Spalanie w mieście (100%) to 7.2 latem, 7.8 zimą. W trasie, do 100km/h, łagodnie - 5.5 - 5.6, szybko (130 - 170km/h) - 6.1 - 6.4. Ogólnie fajne autko, bardzo je lubię i wreszcie mam wygodnie (194cm wzrostu). Wszystko pod ręką. Klima działa bez zarzutu, wyświetlacz bardzo mi odpowiada, ergonomia takoż. Polecam, mimo drobnych pierdółek.
Znajdujesz się w dziale Renault Scenic opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Renault Scenic, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 3 generacji samochodów Renault Scenic.
Średnia cena na podstawie 33 ofert:
71 061 złZakres cen: 58 800 – 87 900 zł
Średnia cena na podstawie 145 ofert:
26 872 złZakres cen: 17 500 – 47 724 zł
Średnia cena na podstawie 67 ofert:
9 694 złZakres cen: 5 800 – 15 900 zł